فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام ؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام ؛ "بسیج سازندگی" خط مقدم تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با اشاره به مطالبه های رهبرمعظم انقلاب بیان داشت: "بسیج سازندگی" پیشانی و خط مقدم تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی دراقدام و عمل و توسعه این تفکر می باشد.
کد خبر: ۲۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 03 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ پاسدار محسن گوهری در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با تبریک هفته بسیج سازندگی ،کاروکارگری گفت: انشاالله به فضل الهی در سال 95 با اولویت قرار دادن مطالبه های فرماندهی معظم کل قوا در خصوص شعار سال بتوانیم گام های موثری در تحقق رونق اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه داشته باشیم.
 
وی با اشاره به مطالبه های رهبرمعظم انقلاب تصریح کرد: "بسیج سازندگی"  پیشانی و خط مقدم  تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی دراقدام و عمل و توسعه این  تفکر می باشد.
 
محسن گوهری خاطرنشان کرد:عزیمت چندین ساله اقشار مختلف بسیج این شهرستان مرزی در قالب اردوهای یک،هفت وده روزه «جهادی وهجرت» و تلاش و کمک برای سازندگی وعمران مناطق کمتر توسعه یافته شهری ومناطق محروم روستایی جهت رفع محرومیت زدایی وتوسعه فرهنگ کارجمعی نیز در راستای  سیاست های "اقتصاد مقاومتی" مد نظر مقام عظمای ولایت است.
 
 وی ابراز داشت: در جهت پیگیری راهبردهای معظم له و سیاست سازمان "بسیج سازندگی" توانستیم در سال 94 مبلغ یک میلیارد تومان برای بسیجیان جویای کار جهت مشاغل تولیدی در شهرستان توسط بانک عامل واگذار گردید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام عنوان کرد: این تسهیلات با سیاست تقویت صنایع تبدیلی وبسته بندی وایجاد اشتغال خانگی وتولیدات زود بازده در حال انجام است که انشاءالله در سال 95 نیز با قوت بیشتری پیگیری واجرای می شود.
 
درادامه این گفتگو مسئول بسیج سازندگی سپاه تربت جام گفت: وام های اشتغال زایی تا سقف 30 میلیون تومان از سرانه وام های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این ناحیه به جوانان فاقد شغل فعال بسیجی در این شهرستان اختصاص یافته است.
 
 سروان پاسدار میثم مختاری اضافه کرد: وام های واگذار شده در صنایع تولیدی شامل؛ فرآوری لبنی و بسته بندی، کشت زعفران پرورش؛ دام سبک و سنگین، بلدرچین، شتر مرغ و قارچ خوراکی می باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
باسلام به شما پاسداران پرتلاش ، سایر آقایان در بخشهای مختلف کشور ،با بی تفاوتی و عافیت طلبی ،سبب نقصان و مشکلات می شوند، و شما برادران با نگاه فرا جناهی و صادقانه، سعی در پر کردن خلاء ها می کنید، آنگاه همان آقایان بی درد ،معترض می شوند ،که چرا سپاه به اقتصاد و....ورود کرده ،در حالی که باید از آنان پرسید،که چرا در بخشهای مختلف کوتاهی می کنید،تا سپاه مجبور بشود به اینکه بخش عمده ای از توانش را از امور نظامی و دفاعی بیرون کشیده و در سایر امور به کار بگیرد. در حقیقت شما آقایان به کشور و مردم خیانت می کنید ،و همواره مشغول جناح بازیهای کودکانه هستید. خداوند به شما عقل عنایت فرماید...
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
وسخنی با همه جناح باز های نادان ، چرا به اوامر رهبری عزیز گوش نمی کنید ، ودایما در جهت دو قطبی کردن کشور تلاش می کنید ؟ چرا انرژی تان را که در حقیقت مدیون کشور هستید خرج مطامع شخصی و ضربه زدن به کشور می کنید، این خیانت آشکار است. اصلا اصلاح طلبی و اصولگرایی مجزا یعنی چه ؟ بهتر است به جای یاوه گویی ،بدانید: اصول گرای حقیقی و اصلاح طلب حقیقی در ذات یکدیگرند و جدایی ناپذیر. ودر رابطه با ولایت فقیه بهتر است بدانید: درست است که ساز و کار قانون اساسی دارد، اما بیشتر مشروعیتش قوانین الهی است ، و هیچ کس نمی تواند به آن خدشه ای وارد کند،بهتر است این فیتیله را از گوش تان بیرون کنید ،به آغوش مردم باز گردید،حزب فقط حزب الله رهبر فقط سید علی خامنه ای.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار