در راستای مدیریت مصرف آب، نسبت به قطع و جمع‎آوری انشعابات غیر مجاز در روستاها اقدام شده و به طور جدی نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۲۲۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 03 May 2016
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان گفت: فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه آب از یک سو و قطع انشعاب مشترکان پرمصرف از سوی دیگر، در دستور کار شرکت آبفار همدان قرار دارد.

کمال حسنی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف آب، نسبت به قطع و جمع‎آوری انشعابات غیر مجاز در روستاها اقدام شده و به طور جدی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت آبداران، شوراها و دهیاران در این زمینه تأثیرگذار بوده است، افزود: فروردین ماه امسال 97 کنتور خراب را تعویض کردیم و نسبت به قطع 33 انشعاب غیر مجاز نیز در روستاهای شهرستان اقدام شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان ادامه داد: با وجود بارش‌های خوب در ابتدای سال جاری، با توجه به شدت افت منابع آب زیرزمینی، همچنان در طول سال با مشکل کمبود آب در سطح استان مواجه هستیم.

این مسئول بیان کرد: میزان سرانه مصرف آب در برخی از روستاهای استان همدان تا سقف دو یا سه برابر بیش از سرانه مصرف استاندارد و عرفی در جهان است که باید نسبت به حل این مشکل چاره‎ای اندیشید.

حسنی تصریح کرد: فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه آب از یک سو و قطع انشعاب مشترکان پرمصرف از سوی دیگر، در دستور کار شرکت آبفار قرار دارد.

وی در پایان سخنانش این اقدامات را در راستای کاهش بحران آبی در استان عنوان کرد و از روستاییان خواست با رعایت الگوی مصرف، این شرکت را در خدمات‎رسانی بهتر به مردم یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار