زنده دل خبر داد
رضا زنده دل در حاشیه جلسه با پرسنل شهرداری سرعین در این رابطه گفت: یکی از رویکردهای اساسی شهرداری سرعین طی دو سال اخیر بحث توانمندسازی نیروی انسانی بوده است که با برگزاری دوره های متعدد برای کارکنان تلاش کردیم در این جهت گام برداریم...
کد خبر: ۲۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 04 May 2016

شهردار سرعین از اعطای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 به شهرداری سرعین خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، رضا زنده دل در حاشیه جلسه با پرسنل شهرداری سرعین در این رابطه گفت: یکی از رویکردهای اساسی شهرداری سرعین طی دو سال اخیر بحث توانمندسازی نیروی انسانی بوده است که با برگزاری دوره های متعدد برای کارکنان تلاش کردیم در این جهت گام برداریم.

وی افزود: افزایش بهره وری، همچنین کاهش هزینه و نیز اطمینان بخشی در رابطه با بهبود مستمر خدمت رسانی از برنامه های مهم ما طی این مدت بوده است.

شهردار سرعین تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع همواره برای ما حائز اهمیت بوده است که حرکت به سمت صدور الکترونیکی پروانه برای نخستین بار در استان اردبیل شهرداری سرعین در همین راستا قابل ارزیابی است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت کارکنان در مدیریت مجموعه همچنین ایجاد رابطه دو سویه با مخاطب جهت پیشبرد بهتر امور حائز اهمیت است.

وی در انتهای سخنان با تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران ابراز امیدواری کرد با تداوم روند کنونی شاهد رضایت هر چه بیشتر مردم فهیم سرعین و نیز میهمانان این شهر مهم گردشگری کشور باشیم.

اعطای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 به شهرداری سرعین

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار