امام‌جمعه محمودآباد
امام جمعه محمودآباد با اشاره یه دشمنی‌های استکبار در مقابل ایران گفت: ایران هیچ‌گاه آغاز‌گر جنگ نیست اما مواضع خود را صریح و با صدای بلند می‌گوید.
کد خبر: ۲۲۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 06 May 2016
به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام سیدداوود موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه محمودآباد با تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه به روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: جانبازان سرافراز ایران اسلامی به پیروی از بزرگ جانباز کربلا به ندای جانباز سرافراز انقلاب، رهبری عزیز لبیک گفته و پای ولایت و آرمان‌های انقلاب با تمام وجود ایستاده‌اند.

وی همچنین به روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و افزود: چه نام‌گذاری ارزنده‌ای از سوی معمار کبیر انقلاب برای روز میلاد بزرگ پاسدار اسلام به نام روز پاسدار انجام شده است، چرا که امروز قدرت و عظمت پاسداران برای مستکبران و زورگویان دنیا به کابوسی مبدل شده است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه امروز قدرت دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دنیا به الگویی تبدیل شد، خاطرنشان کرد: این قدرت بازدارندگی محور مقاومت منطقه است و دشمن به شدت از این قدرت ترس و واهمه دارد.

موسوی به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جمع اصحاب تعلیم و تربیت بیان کرد: معظم‌له مسائل مهمی را در حوزه تعلیم و تربیت مطرح نمودند که باید به عنوان یک نقشه‌راه برای مسئولان این نهاد مهم و اثربخش مدنظر قرار گیرد.

وی مواضع رهبری در موضوع تعلیم و تربیت را نشانه افق بلند و دغدغه اساسی ایشان در زمینه تربیت نسل جدید و جوان انقلاب اسلامی قلمداد کرد و گفت: معظم‌له به تربیت جوانانی پاک و دارای روحیه ایستادگی و مقاومت تأکید داشتند که باید مسئولان و کاگزاران به این دغدغه رهبری توجه جدی داشته باشند.

امام‌جمعه محمودآباد همچنین به سخنان مهم رهبری در دیدار روز مبعث اشاره کرد و افزود: بر اساس فرمایشات رهبری باید گفت که علی‌رغم دشمنی‌های زیاد جبهه جاهلیت در مقابل ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که ایران هیچ‌گاه آغاز‌گر جنگ نیست اما مواضع خود را صریح و با صدای بلند می‌گوید.

موسوی با یادآوری حضور جبهه جاهلیت در کشورهایی همچون عراق، سوریه، افغانستان، یمن تصریح کرد: این جبهه در سایه حمایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای خیانت‌کار عربی از جمله عربستان، دنیا را به خاک و خون کشیده است اما می‌گویند که ایران حامی تروریست است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی باید بداند حرکتی که در منطقه آغاز شده است و سخت‌ترین شرایط تاریخ خود را سپری می‌کند، قطعا به ناکامی دشمن صهیونیستی و آمریکایی و متجاوز بودن آن ختم می‌شود و مسیر مقاومت و ایستادگی ملت‌ها به سرانجام مطلوب خود می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: در این اتفاق، خوش‌خدمتی کشورهای مرتجع عربی به‌خصوص عربستان و برخی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به جایی نرسیده و فتنه‌ای که خود آغازگر آن بوده‌اند، سرانجام دامن آن‌ها را می‌گیرد.

امام جمعه محمودآباد در بخش پایانی خطبه‌ها به اقدامات بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت ارزنده بسیج در تحقق رهنمودهای رهبری مبنی بر اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی استفاده شایسته‌ای کرد.
موسوی با اشاره به انتصاب شهردار جدید محمودآباد اظهار کرد: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی میان مسئولان شهر شاهد توسعه و شکوفایی محمودآباد باشیم.


بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار