معاون طبیعی محیط‌زیست ایلام گفت: کمبود فضای سبز در استان موجب شده تا جنگل‌ها و درختان بلوط این بار را به دوش بکشند.
کد خبر: ۲۲۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 14 May 2016

معاون طبیعی محیط‌زیست ایلام گفت: کمبود فضای سبز در استان موجب شده تا جنگل‌ها و درختان بلوط این بار را به دوش بکشند.

به گزارش تابناک ایلام،مهندس «غلامرضا ابدالی» اظهار کرد: متأسفانه کمبود فضای سبز شهری در ایلام مشهود است و مردم مجبورند برای گذراندن اوقات فراغت به جنگل‌های بلوط اطراف شهر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع یک مزیت است اما خطراتی را هم به دنبال خواهد داشت، گفت: در امین شرایط باید با فرهنگ‌سازی زمینه‌ی استفاده‌ی درست مردم را از این مواهب الهی فراهم کنیم.

«رائد ملکشاهی» - معاون عمرانی شهرداری ایلام نیز به خبرنگار ایسنا گفت:  فضای سبز شهری در استان ایلام پاسخگوی نیاز مردم نیست و ایجاد پارک‌های جدید ضرورت دارد و شهرداری هم بنا به این ضرورت در مقابل عوارضی که از مردم می‌گیرد به دنبال گسترش این امکان است.

وی ادامه داد: مکان‌های زیادی برای ایجاد فضای سبز در شهر ایلام در نظر گرفته‌شده اما این زمین‌ها فعلاً در مالکیت مردم هستند و باید از آن‌ها خریداری شود.

معاون عمرانی شهرداری ایلام گفت: ایجاد فضای سبز جدید در شهر ایلام مطالبه به‌حق مردم است لذا شهرداری هر آنچه در توان داشته باشد در این راستا انجام می‌دهد.

ملکشاهی گفت: پارک ملت شهر ایلام پارک نسبتاً خوبی است که امیدواریم با همکاری همه‌ی ارگان‌های استان شاهد استفاده‌‎ی بیشتر مردم از آن باشیم./م




منبع:ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار