سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی لرستان
سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی لرستان گفت: امیدواریم بتوانیم میزبانی کشتی‌ باشگاه‌های جهان را در سال 2016 در لرستان به عهده بگیریم.
کد خبر: ۲۳۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱ 16 May 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،غلامرضا محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: قرار بود در سال گذشته سهمیه دو تیم کشتی آزاد و فرنگی را برای لرستان بگیریم، اما موفق نشدیم ولی خوشبختانه با تلاش فدراسیون کشتی ایران و بیمه رازی توانستیم، سهمیه دو تیم کشتی آزاد و فرنگی را به نام بیمه رازی لرستان برای فصل جدید بگیریم.

خبرگزاری فارس: تلاش لرستان برای میزبانی کشتی باشگاه‌های جهان

وی با اشاره به اینکه جا دارد از هیأت‌مدیره بیمه رازی، فدراسیون کشتی و همه کسانی که با این پیشنهاد موافقت کردند، تقدیر کنیم، عنوان کرد: نگاه ما در بحث کشتی کلان است و امیدواریم بتوانیم میزبانی کشتی‌ باشگاه‌های جهان را در سال 2016 در لرستان به عهده بگیریم.

محمدی تصریح کرد: ما با شعار «زنده باد لرستان، پیروز باد بیمه رازی» از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کشتی لرستان استفاده کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی لرستان گفت: از تمام ظرفیت‌های کشتی این استان، هم در بحث تیم و هم در بحث کادر فنی و از تمام افراد توانمند در بدنه تیم استفاده شده است، لذا از همه مسؤولان لرستانی انتظار داریم، این دو تیم را مورد حمایت خود قرار دهند تا همیشه برای لرستان ماندگار باشند.

وی از استاندار لرستان و همه مسؤولان استان خواست از این ظرفیت به وجود آمده برای استان لرستان نهایت استفاده را ببرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار