مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: وزارت کشور کنوانسیون حقوق کودک را به اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری واگذار کرد.
کد خبر: ۲۳۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی در کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و روز ارتباطات و روابط عمومی به مردم ولایت‌مدار استان، اظهار کرد: در عصر ارتباطات وظایف روابط عمومی‌ها دو چندان است به نحوی که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها پیشرفت‌شان در گروه فعالیت روابط‌ عمومی‌ها است.

وی با گزارشی از عملکرد اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در هفته زن، افزود: به‌مناسب هفته زن بیش از 4 هزار برنامه فرهنگی، علمی، پژوهشی، نمایشگاهی، ورزشی، اطلاع‌رسانی و تبلیغی، جشنواره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مازندران برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به دستور کار جلسه که درباره حوزه کودکان بوده است، بیان کرد: با توجه به اهمیت انکارناپذیر دوران کودکی در سرنوشت همیشه زندگی انسان هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری برای این قشر که ثروت‌های ملی هر جامعه محسوب می‌شوند امری واجب است.

این مسئوول، بیان کرد: در حال حاضر کودکان با توجه به برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی برخلاف کودکان دهه‌های گذشته که از بیشتر مواهب محروم بودند این محرومیت در دوران مختلف زندگی تاثیر خود را به‌صورت هنجارهای فکری و فرهنگی نشان می‌دهد.

جمشیدی با بیان اینکه لازم است در زمینه پرداختن به امور کودکان عزم جدی در دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌ساز صورت گیرد تا راهی درست پیموده شود، گفت: باید کودکان به معنای واقعی دوران کودکی خود را بگذرانند و این دوران شیرین همراه با تجربه تلخ همراه نشود.

وی توجه به خانواده‌ را به‌عنوان رکن تاثیرگذار در تربیت فرزندان دانست و تصریح کرد: سلامت روان حلقه مفقوده در پرورش کودکان در جامعه کنونی است.

جمشیدی افزود: با توجه به ابلاغ وزارت کشور مبنی بر اینکه کنوانسیون حقوق کودک در استان‌ها به اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری‌ها سپرده شود در مازندران دبیری کنوانسیون حقوق کودک به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران واگذار شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، گفت: برخی والدین به‌صورت محدود انگاری و بدون توجه به وجوه خلقت کودک قالب‌هایی را برای تربیت کودک در نظر می‌گیرند که عنصر روان و پرورش کودک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار