کد خبر: ۲۳۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 17 May 2016

خبرگزاری فارس: دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه بهاییت ننگی بزرگ است / مسؤولان باید بصیرت داشته باشند


به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری فارس درخرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران، دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه بهائی را محکوم کرد و اظهار داشت: این دیدار یعنی ریشه اسلام را زدن، یعنی برای بهائیت ارزش قائل بودن، این دیدار ماهیت فائزه هاشمی را روشن کرد و نشان داد که مبنای اعتقادی و اخلاقی آن‌ها از درون فاسد است.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که همه می‌دانند فرقه بهائیت ضد امام زمان (عج) است، بنابراین دیدار با سران فرقه بهائیت در واقع دیدار با دشمنان امام زمان است.

نماینده ولی فقیه در لرستانبا تاکید به اینکه ننگی بالاتر از این وجود ندارد، افزود: آن‌ها با افراد نجس دست داده‌اند و نشسته‌اند.

وی در ادامه به سفر فائزه هاشمی به استان لرستان جهت تبلیغ برای کاندید مورد نظر اشاره کرد و گفت: کسانی که این خانم را دعوت کرده‌اند، اکنون به جوانان حزب‌الهی چه جوابی دارند که بدهند؟

میرعمادی گفت: کسانی که تمام امکانات نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیج کردند تا فائزه هاشمی به‌ راحتی به استان بیاید سخنرانی کند، چه جوابی دارند که بدهند؟ آن‌هایی که سینه چاک این خانم بوده‌اند اکنون چه جوابی دارند؟

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید به اینکه دعوت کنندگان فائزه هاشمی به خرم‌آباد باید توبه کنند، تصریح کرد: کسانی که از این خانم هتاک و فتنه‌گر حمایت کرده‌اند باید توبه و استغفار کنند، زیرا شرمنده امام زمان هستند.

وی اضافه کرد: کسانی که با دشمنان امام زمان دیدار می‌کنند، نباید در مملکت اسلامی جایگاهی داشته باشند، زیرا کار آن‌ها مانند حمایت‌های انگلیس از بهائیت است.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان از مسؤولان خواست که بصیرت داشته باشند، زیرا بی‌بصیرتی را آب در آسیاب دشمن ریختن دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار