دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: دختر هاشمی رفسنجانی به جای آن که از زندانی فرقه ضاله بهائیت حمایت کند، بهتر است حامی فلسطینی‌های مظلومی باشد که زیر ظلم و تعدی صهیونیست‌ها در حال هلاکت هستند.
کد خبر: ۲۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 18 May 2016

حبیب کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بهائیت فرقه ضاله و برخاسته از اندیشه صهیونیستی است که متأسفانه دختر هاشمی رفسنجانی به رغم ظلم و جنایتی که صهیونیستی‌ها و صاحبان این تفکر علیه امت اسلامی انجام دادند، در حمایت از این فرقه برخاسته و به عکس یادگاری خود با گروه بهائیت افتخار می‌کند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: دختر هاشمی رفسنجانی به جای آن که از زندانی فرقه ضاله بهائیت حمایت کند، بهتر است حامی فلسطینی‌های مظلومی باشد که زیر ظلم و تعدی صهیونیست‌ها در حال هلاکت هستند.

وی تصریح کرد: باید چنین شخصیت‌های انقلابی حتی در دفاع از جایگاه خود هم شده به فرزندانشان تذکر جدی بدهند و بیشتر از این اجازه ندهند در حق این ملت عده‌ای بخواهند ظلم و جفایی را انجام دهند.

دبیر جبهه ایستادگی استان گفت: اشتباهات فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گویی تمامی ندارد و در این زمینه بهتر است با تبری جستن جلوی چنین رفتارها و اقداماتی نابخردانه گرفته شود.

کوهی به نقدها و انتقادها از برجام اشاره کرد و افزود: دولت که همواره به برجام به عنوان کارنامه درخشان خود می‌نگرد باید این اصل را مورد توجه قرار دهد که برجام برای این ملت نه تنها هیچ دستاوردی نداشته بلکه زمینه‌ای را فراهم کرده تا تعدی‌ها، جسارت‌ها و گستاخی‌های استکبار جهانی نیز بیشتر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به هیچ وجه برجام و ابعاد آن از دید ملت ایران در زندگی و فرآیند امورات روزمره آنها قابل لمس نیست هر چند که عده‌ای می‌خواهند برجام را فتح‌الفتوح بنامند، در حالی که چنین موضوع و امری صحت ندارد.

کوهی با یادآوری اینکه موضوع برجام و بیان دستاوردهای آن به عنوان حربه انتخاباتی برای دولت در این یک سال می‌تواند سوژه واقعی باشد، اضافه کرد: ما انتظار داریم دستگاه‌های مرتبط نتایج برجام را منتشر کنند تا شرمندگی برای آنهایی باشد که مدام از برجام و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.

وی با انتقاد از پرداخت‌های میلیونی به برخی از مدیران در سازمان‌ها و بانک‌ها و به عنوان پاداش حضور در هیأت مدیره شرکت‌های مختلف ادامه داد: چنین پرداخت‌هایی از جیب مردم و بیت‌المال جز خیانت و بی‌عدالتی چیز دیگری محسوب نمی‌شود.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار کرد: در حالی که در این کشور بسیاری از افراد نان روزانه خود را به صورت قسطی و از محل یارانه ماهانه دریافت می‌کنند، لزومی ندارد که عده‌ای از آقایان با حقوق‌های میلیونی در حق و حقوق این ملت جفا کرده و یا ظلمی را روا دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار