مدیر امور آب و فضلاب شهرستان شهریار گفت: چاه پاسارگاد در فاز یک شهر جدید اندیشه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 15 April 2015
به گزارش فارس محمدرضا شمسایی‌فر در افتتاح یک حلقه چاه با بیان اینکه چاه پاسارگاد در فاز یک شهر جدید اندیشه به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت، مهاجرت‌پذیری و حجم بالای ساخت و ساز شهری و به منظور تامین کسری آب شرب مورد نیاز شهروندان، عملیات حفاری چندین حلقه چاه جدید در فاز یک شهر جدید اندیشه انجام شد.

وی در ادامه گفت: این چاه دارای 210 متر عمق حفاری و با مجوز برداشت آب شرب از سوی آب منطقه‌ای به میزان 25 لیتر در ثانیه بوده که با تجهیز و بهره‌برداری از آن عملا ظرفیت تولید آب در فاز یک شهر جدید اندیشه افزایش می‌یابد.

شمسایی‌فر با ابراز رضایت از رفع مشکلات قطعی آب در فاز یک اندیشه افزود: از شهروندان گرامی که با صبوری تمام، مشکلات کمبود آب طی سنوات گذشته را تحمل کرده‌اند، کمال تشکر و قدردانی را داشته و این نوید را به آنها می‌دهیم که با بهره‌برداری از این چاه و چاه‌های جدیدالحفر آماده بهره‌برداری دیگر، مشکلات کمبود آب طی سنوات آینده برطرف خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار در خصوص کاهش بارندگی‌ها و تداوم آن در سال جاری گفت: با وجود تمام اقدامات عملی و اجرایی آبفا برای افزایش میزان تولید آب شرب در شهریار، با توجه به خشکسالی و بحران کمبود آب در کشور و کاهش نزولات آسمانی طی سال‌های گذشته که منجر به کاهش سطح سفره‌های زیرزمینی آب در دشت شهریار شده، شهروندان گرامی برای برخورداری از آب شرب پایدار در تمام اوقات شبانه‌روز باید از مصارف غیرضروری مانند شست‌وشوی خودرو، معابر و آبیاری فضای سبز و … خودداری کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود متذکر شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیرمتعارف، غیرمجاز یا مشاهده هرگونه شکستگی در لوله‌های آب که منجر به هدررفت آب شرب می‌شود مراتب را با شماره تلفن 122، پاسخگویی شبانه‌روزی آبفا اعلام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار