رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: جای گلایه و ناراحتی است که چرا رئیس شورای شهر اجازه می‌دهد مصوبات شورا مورد دستبرد و سوءاستفاده عده‌ای قرار گیرد.
کد خبر: ۲۳۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 19 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سالار شاکر شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با انتقاد از غوغاسالاری شبکه‌های مجازی، برخی سایت‌‌ها و روزنامه‌ها در مورد حکم اخیر هشت عضو شورای شهر اردبیل در دوره سوم اظهار کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم از ابتدا تا انتهای مصوبات شورای شهر قانونی و خدشه‌ ناپذیر بوده و فردی که خودش رای موافق نداده و به عنوان شاکی پرونده محکوم می‌شود قصد داشت تا شورای شهر را دچار چالش کند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: جای گلایه و ناراحتی است که چرا رئیس شورای شهر اجازه می‌دهد مصوبات پارلمان محلی مورد دستبرد و سوءاستفاده عده‌ای قرار گیرد.

شاکر عنوان کرد: این عضو شورا سابقه چنین گزارش‌دهی‌ها را به همراه دادن رای مخالف به برخی مصوبات و شکایت از موضوعات مطرح شده در پارلمان محلی به ضرر اعضای شورای شهر در مراجع و مراکز قضایی دارد و ماهیت چنین فردی نیز مشخص است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل با اشاره با اتهام‌زنی برخی از رسانه‌ها در مورد حیف و میل ده‌ها میلیارد تومان اموال شهرداری بیان کرد: در مجموع همه این اتهام‌زنی‌ها به خاطر 48 میلیون تومان هبه قانونی شورای شهر سوم است که 5 مورد آن مربوط به تخفیف به درخواست بنیاد شهید و همچنین کمک به پرسنل و کارکنان شهرداری بوده است.

شاکر بیان کرد: رسانه‌ای که مدعی است دهها ملیارد تومان حیف و میل اموال دولتی شده است و درصدد آبروریزی حیثیت افراد است باید در برابر این ملت و افکار عمومی پاسخگو باشند که چگونه به چنین شایعاتی دست می‌زنند.

وی افزود: چنین افرادی با سیم کارت‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی و مجازی حضور پیدا کرده و تلاش می‌کنند تا با آبروی افراد بازی کنند در حالی که بنده آماده هستم در محلی که خبرنگاران تعیین کنند کل مباحث و موضوعات مطرح شده در مورد این پرونده را تبیین کنم تا حقایق برای مردم مشخص شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: شایسته نیست به خاطر 48 میلیون تومان که 10 میلیون آن تخفیف به بنیاد شهید، 30 میلیون تومان پرداختی به کارکنان و چند میلیون تومان مربوط به تخفیف مددجویان بهزیستی است به گونه‌ای بزرگنمایی شود که صحبت از حیف و میل میلیاردها تومان باشد در حالی که این کار جفا در حق مردم است.

شاکر یادآور شد: با وجود اینکه شورای سوم کارهای بسیاری زیادی را نیز انجام داده عده‌ای می خواهند به خاطر این حکمی که هنوز قطعی نشده آبروی اعضای شورای شهر را ببرند و عملکرد مطلوب آنها را زیر سؤال ببرند در حالی که بسیاری از مسائل شفاف و روشن است.

وی خطاب به آنهایی که با آبروی منتبخان مردم بازی می‌کنند، گفت: نباید رئیس شورای شهر اجازه بدهد تا عده‌ای به این سادگی با آبرو و حرمت اعضای شورای شهر بازی کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل افزود: گلایه ما این است که چرا رئیس شورای شهر اردبیل اجازه می‌دهد مصوبات شورا مورد دستبرد و سوءاستفاده قرار گیرد در حالی که تمام مصوبات شورا باید بایگانی شده و نگهداری شود نه اینکه دست به دست گشته و عده‌ای از آن سوءاستفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار