معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای تمهیدات ترافیکی در مسیرهای منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) محل برگزاری مراسم روز ارتش خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 15 April 2015
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران، رضا زلفی با بیان اینکه به منظور آماده سازی محل رژه و اسکان میهمانان روز ارتش برخی از فعالیت های ترافیکی شامل خط کشی، نصب تجهیزات ایمنی و تمرین نظامی هم اکنون ضلع شمالی حرم مطهر در برخی از ساعات شبانه روز مسدود خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده به همین علت در بزرگراه علامه عسگری حد فاصل بزرگراه شهید هاشمی(صالح آباد) تا خلیج فارس از ساعت 12 تا 16 امروز /چهارشنبه/ محدودیت ترافیکی خواهیم داشت. 

وی تصریح کرد: همچنین ورود خودروها از ساعت 24 روز جمعه 28 فروردین از طریق بزرگراه های شهید هاشمی و خلیج فارس به داخل بزرگراه علامه عسگری ممنوع است و این محدودیت تا پایان برگزاری مراسم در روز شنبه 29 فروردین ادامه خواهد داشت.

زلفی ادامه داد: شهروندانی که از بزرگراه شهید هاشمی قصد حرکت به سمت بهشت زهرا (س) را دارند می توانند از طریق پل های شهید صالحی و خالد حیدری به درب های شمالی و شرقی آرامستان مرکزی تهران دسترسی داشته باشند.

علاوه براین هموطنان و شهروندانی که از طریق بزرگراه امام علی (ع) قصد زیارت اهل قبور و گلزار شهدا را دارند می توانند از طریق خیابان شهید رجایی (جاده قدیم قم) به بهشت زهرا(س) دسترسی پیدا کنند.

این مسوول از شهروندان درخواست کرد که به منظور سهولت تردد در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم روز ارتش تا حد امکان از بعد از ظهر روز جمعه 28 فروردین تا روز شنبه از ترددهای غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

همچنین طبق سنوات سالهای گذشته شهروندان ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس راهور در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارند با شماره تلفن های 6 تا63951501 که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است، تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار