مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد دو مصالح ساختمانی؛ بتن آماده با نام تجارتی آبتین بتن شرق و تیرچه سقفی (با نام تجارتی کارن) به دلیل غیراستاندارد بودن باطل شد.
کد خبر: ۲۳۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 29 May 2016
مسلم بیات افزود: کارشناسان استاندارد کمیته علائم این اداره کل در بازرسی‌های خود از واحدهای تولیدی در اردیبهشت ماه امسال پروانه استاندارد دو فراورده بتن آماده با رده مقاومتی c30 و پایین تر (واحد تولیدی اکبر خان محمدی) به علت بی اعتباری پروانه به مدت بیش از شش ماه و بتن آماده با رده مقاومتی c30 و پایین تر( متعلق به شرکت بتن کوهستان صبا) به دلیل پیگیری نکردن برای رفع نواقص و بی‌اعتباری پروانه باطل اعلام کردند.

وی بر نظارت جدی بر واحدهای تولیدکننده و عرضه‌کننده مصالح ساختمانی تاکید کرد و گفت: واحدهای تولیدکننده متخلفی که اصول استاندارد را در تولید محصول خود رعایت نکنند، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

بر اساس این گزارش همچنین برای فرآورده های مصالح ساختمانی تیرچه پیش ساخته خرپایی مورد مصرف در سقف‌های تیرچه بلوک(شرکت احمدخزایی داریان)، تیرچه پیش ساخته خرپایی مورد مصرف در سقف‌های تیرچه بلوک(شرکت رسول قربانی دراباد و محمد شیخی کلهری) و تیرچه باجان باز مورد مصرف در سقف‌های ساختمان (با نام تجارتی شرکت کرمیت پارس) پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار