بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 30 May 2016
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


پس از باخت، در رختکن استقلال چه گذشت؟


بعد از شکست استقلال برابر ذوب‌آهن در فینال جام حذفی اتفاقات جالب توجهی در ورزشگاه رخ داد. پس از اینکه سوت پایان بازی زده شد برخی بازیکنان استقلال گریه می‌کردند، از جمله این بازیکنان یعقوب کریمی بود و همچنین فرزاد مجیدی سرپرست استقلال از کسانی بود که با چشمانی خیس زمین بازی را ترک کردند.

به گزارش آفتاب، خبرگزاری ایسنا افزوده است: وقتی که کادرفنی و بازیکنان استقلال درحال خروج از زمین بودند، چند هوادار و لیدر استقلال به شدت از مظلومی انتقاد کردند و از او خواستند تا از هدایت این تیم کنار برود که این صحبت آنها باعث ناراحتی مظلومی شد و سرمربی استقلال خطاب به آنها گفت که مگر من باید پنالتی را گل می‌کردم؟ بعد از این صحبت مظلومی تنشی میان او و معترضین ایجاد شد که با وساطت اطرافیان، مظلومی در نهایت به رختکن رفت.

در رختکن استقلال اما اوضاع خیلی بهتر نبود و همه بازیکنان استقلال به شدت ناراحت بودند و هیچ‌کس حرفی برای گفتن نداشت. حتی منصور پورحیدری که با آبی‌ها به خرمشهر رفته بود تنها دقایقی در رختکن ماند و بدون اینکه چیزی بگوید رختکن استقلال را ترک کرد.

پس از باخت، در رختکن استقلال چه گذشت؟/ مظلومی: من باید پنالتی را گل می‌کردم؟/پورحیدری قرارداد دو استقلالی را پاره کرد!

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال هم به شدت در رختکن ناراحت بود و مثل سایر بازیکنان ترجیح داد حتی یک کلمه هم نگوید. جالب اینجاست که حتی پرویز مظلومی هم در رختکن صحبتی نکرد.یکی از اتفاقات جالب این دیدار روبه‌رو نشدن افشارزاده با اعضای هیات مدیره استقلال بعد بازی بود و مدیرعامل استقلال ترجیح داد پس از این دیدار خیلی سریع ورزشگاه را ترک کند.

پورحیدری قرارداد دو استقلالی را پاره کرد!

همچنین «کاپ» در خبری نوشت: در حالی که پیش از پایان این فصل برای استقلالی‌ها، مسئولان این باشگاه با وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری قرارداد داخلی امضا کردند اما گویا ماجرای این دو بازیکن وارد فاز جدیدی شده است.منصور پورحیدری که از این اتفاقات باخبر نبود، هنگامی که در سفر به خرمشهر با استقلالی‌ها همراه بود و از این اخبار و جابه‌جایی‌ها مطلع شد، به شدت از کوره در رفت و عصبانی شد و قرارداد این دو بازیکن را پاره کرد.

مشخص نیست دلیل اصلی این حرکت سرپرست استقلال چه بوده اما هر چه هست گویا او مخالف جدی بستن قرارداد با غفوری و خلعتبری است.



برهنگی یک کاندیدا حین سخنرانی +عکس


یکی از نامزدهای ریاست حزب "آزادی‌خواه" آمریکا در آخرین کنوانسیون این حزب در اقدامی دور از انتظار طی دو دقیقه سخنرانی خود برهنه شد!
خبرگزاری ایسنا: یکی از نامزدهای ریاست حزب "آزادی‌خواه" آمریکا در آخرین کنوانسیون این حزب در اقدامی دور از انتظار طی دو دقیقه سخنرانی خود برهنه شد!

سایت روزنامه ایندیپندنت نوشت: این نامزد سخنرانی خود در هتل "روزن سنتر" در اورلاندو را به سیاق همه سخنرانی‌ها آغاز کرد و کمی بعد گفت: این جلسه می‌تواند کمی هم شوخی و تفریح داشته باشد.

برهنگی نامزد ریاست حزب آزادی‌ خواه! +عکس

برخی حاضران در این جلسه با این سخن شروع به دست و رقص کردند اما جمعیت ناگهان با دیدن برهنه شدن نامزد مذکور سکوت کردند.

برهنه شدن ناگهانی این نامزد به نظر می‌رسد که نتیجه بازی "شجاعت یا حقیقت" بوده است. وی اذعان کرده که پس از این کار به سرعت از رقابت برای ریاست حزب کناره گیری می‌کند. هنوز هویت کامل این فرد مشخص نیست با این حال تصاویر و فیلم برهنه شدن وی تمام شبکه‌ اجتماعی را فرا گرفته است.

حزب آزادی خواه آمریکا روز یکشنبه شهردار نیومکزیکو را به عنوان نامزد ریاست جمهوری خود معرفی کرد. فرمانداری ماساچوست نیز هم حزبی وی در این رقابت خواهد بود.



کاریکاتور: کنایه لاریجانی به عارف!


در حاشیه انتخاب علی لاریجانی به عنوان رییس موقت مجلس دهم.
روزنامه شهروند: در حاشیه انتخاب علی لاریجانی به عنوان رییس موقت مجلس دهم.


کاریکاتور: کنایه لاریجانی به عارف!




پلاک‌های جدید خودروهای نظامی +عکس


رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از رونمایی پلاک‌های جدید خودروهای نیروهای مسلح خبر داد.
خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از رونمایی پلاک‌های جدید خودروهای نیروهای مسلح خبر داد.

سرهنگ سعید روحی ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پلاک خودروهای نظامی به خبرنگار ایسنا گفت: از زمان بکارگیری پلاک‌های جدید برای خودروها، طرح ساماندهی خودروهای نهادها و ارگان‌های مختلف نیز در دستور کار قرار گرفت.

پلاک‌های جدید خودروهای نظامی +عکس

وی با بیان اینکه پلاک خودروهای متعلق به نیروهای مسلح نیز پس از جلسات متعدد ناجا با ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید، اظهار کرد: شکل نهایی و ضوابط مربوط به این پلاک‌ها و آیین‌نامه در اسفند ماه سال 94 در ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید و به نیروهای مسلح ابلاغ شد.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ارتقای ایمنی، کاهش امکان جعل، فراهم شدن امکان گزارش‌گیری از تخلفات احتمالی و... را از جمله مزایای این پلاک‌ها برشمرد.

وی افزود: پلاک‌های جدید خودروهای نیروهای مسلح، ابعادی مانند دیگر پلاک‌ها داشته و 52 سانتیمتر در 11 سانتیمتر طول و عرض دارد.




واکنش خانم نماینده به خنده لاریجانی پس از «خداوند رنگین کمان»


منتخب مردم "دیر،کنگان،جم و عسلویه" در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آفای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.

سکینه الماسی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به حواشی روز گذشته مجلس پیرامون شعر خوانی اش گفت: شعری که دیروز خواندم مانند همه شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود،آن شعر چیز خاصی نبود.

وی درباره عکس های منتشر شده در فضای مجازی درباره لبخند لاریجانی و دیگران نسبت به شعر او اظهار داشت: معلوم نیست که واکنش ایشان و دیگران به چه چیزی بوده است.
واکنش خانم نماینده به خنده لاریجانی پس از «خداوند رنگین کمان»
منتخب مردم "دیر،کنگان،جم و عسلویه" در مجلس دهم در ادامه ضمن تشکر از رسانه ها گفت: رسالت آنها اطلاع رسانی است و در مورد ماجرای دیروز هم کوتاهی نکردند؛ تا زمانی که نقد و انتقاد نباشد جای پیشرفتی برای ما نخواهد بود.

روز گذشته زمانی که سکینه الماسی"منتخب دیر و کنگان"سخنانش را با جمله به نام خداوند رنگین کمان آغاز کرد که موجب واکنش هایی در فضای مجازی شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار