پلیس راه راهور تردد موتور سیكلت را از ساعت۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت دو بامداد یکشنبه 16 خرداد ماه، در محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع اعلام كرد.
کد خبر: ۲۳۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 02 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه ای محدودیت های جاده ای کشور را در مسيرهاي مختلف تا روز ۱۶ خرداد ماه سال جاري اعلام کرد. در اين اطلاعيه آمده است:
 تردد موتور سیكلت از ساعت۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه در محورهای كرج- چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.
تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.
ضمنا مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز كشور مان است.
هرگونه تغییر در كاهش و افزایش ساعت محدودیت باكسب مجوز از پلیس راه راهور ناجا بوده و اطلاع رسانی آن به وسیله مركز اطلاعات وكنترل ترافیك پلیس راهور ناجا انجام می شود.
رانندگان وسایل نقلیه ای كه در طول مسیر دارای محدودیت در حركتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند كه قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور كنند در غیر اینصورت از حركت آنان جلوگیری به عمل می آید.
در صورت نیاز به اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در محورهای تحت پوشش استانها به منظور كنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه روسای قرار گاه های پلیس راه با هماهنگی پلیس راه راهورناجا به صورت مقطعی و موضعی تصمیمات مقتضی اتخاذ می کند.
در صورت نیاز به اعمال محدودیت های پش بینی نشده در محورهای مواصلاتی بین استانی، رئیس قرارگاه پلیس راه استان با روسای قرارگاه پلیس راه استان های همجوار هماهنگی لازم به عمل آورده و پس از كسب مجوز از پلیس راه ناجا نسبت به اعمال محدودیت و ممنوعیت مورد نیاز اقدام ومحدودیت وممنوعیت متخذه را به ادارات كل حمل ونقل و پایانه های استانهای مربوطه اعلام کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار