نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم استان ایلام و خدمات قابل توجه بنیاد برکت گام های بلندی در راستای رفع محرومیت از چهره استان برداشته خواهدشد.
کد خبر: ۲۳۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 02 June 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم استان ایلام و خدمات قابل توجه بنیاد برکت گام های بلندی در راستای رفع محرومیت از چهره استان برداشته خواهدشد.

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدنقی لطفی روز پنج شنبه در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: بحث اقتصادی و فرهنگی، عمران و آبادانی و فعالیت این ستاد در رفع محرومیت در مناطق محروم کشور موجب شده تا این نهاد مقدس در امر خدمات رسانی به مردم موفق عمل کند.

وی تاکید کرد: بنیاد برکت با احداث مدرسه، مسجد، سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا و .. خدمات شایانی به مردم استان ایلام ارائه کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم استان ایلام و خدمات قابل توجه بنیاد برکت گام های بلندی در راستای رفع محرومیت از چهره استان برداشته شود.
خطیب جمعه ایلام گفت: نهادی که وابسته به حضرت امام و حوزه رهبری است منشا خیر و برکت در همه کشور است.

حجت الاسلام لطفی در ادامه به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: شخصیت بی بدیل امام راحل پس از امامان معصوم و اولیای الهی یک شخصیت تربیت شده در مکتب اهل بیت بوده و مراتب اخلاق، عرفان، ایمان و تزکیه را طی کرده است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در زمان معاصر با یک ابتکار عالی مذهبی توانست در معادلات فرهنگی و سیاسی جهان بسیار تاثیر گذار حضور یابند.

وی افزود: امام خمینی (ره) توانستند اسلام را به عنوان یک دین کامل و جامع که بشر را به سعادت می رساند به جهان معرفی کنند و تفکرات عالی اسلام را به جهانیان به خوبی نمایان کنند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب نیز به خوبی راه امام، خط و سیره ایشان را در همه عرصه ها زنده نگه داشتند و امروز نظام جمهوری اسلامی را به یک نظام کارآمد و مقتدر که الگوی آزادیخواهان جهان است مبدل کرده اند.

وی با تسلیت و گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی به عنوان معمار بزرگ انقلاب خواست که ابعاد وجود شخصیت ایشان به خوبی در جامعه بیان و شناسایی شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار