مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهاجم به بنیان های انقلاب اسلامی و اغوای جوانان و نسل جدید از مهمترین محورها و اهداف دشمنان و رسانه های غربی است.
کد خبر: ۲۴۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 03 June 2016

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهاجم به بنیان های انقلاب اسلامی و اغوای جوانان و نسل جدید از مهمترین محورها و اهداف دشمنان و رسانه های غربی است.



به گزارش تابناک ایلام؛سردار رمضان شریف در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام که مصادف با گرامیداشت بیست و هفتیمن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای و فضاهای مجازی سعی بر مخدوش کردن خصوصیات و ویژگی های بارز و واقعی امام راحل (ره) دارند که با این حربه ها جوانان و نسل جدید را از امام، انقلاب، رهبری و نظام دور کنند.

وی به مسئولان کشور توصیه کرد پرونده ظلم ها و دسیسه های آمریکا بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم و به ویژه نسل جوان و کسانی که زمان امام راحل را درک نکرده اند باز و منتشر شود و جوانان را آگاه سازند که دشمنان با ایجاد فضاهای سازمان یافته مسموم سعی در جذبشان دارند.

وی یادآور شد: در زمان تسلط دو قطب کمونیسم و فرهنگ غربی بر دنیا انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) یک تئوری جدید و منحصر به فردی بود که با تاسی و الهام گیری از فرامین قرآن کریم و اهل بیت (ع) و نیز اعتقاد و ایمان راسخ به توده مردم شکل گرفت و موجب بیداری ملل جهان و آزادی خواهان شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف امام راحل تنها احیا و زنده کردن اسلام ناب و مجد و عظمت امت اسلامی بود، افزود: زندگی ساده زیستانه و نوع رهبری و زعامت ایشان برای همه رهبران دنیا الگو و نمونه است و همین منش امام باعث شده که دشمنان و رسانه های در خدمت آنها کینه ای عمیق نسبت به امام و اهداف ایشان داشته باشند.

شریف با اشاره به اینکه ما در طول 37 سال که از پیروزی امام و 27 سال که از رحلت ایشان می گذرد به بخش عمده ای از اهداف و دستاوردهای مد نظر ایشان دست پیدا کرده ایم، گفت: هم اکنون در حوزه های مهمی چون استقلال، اقتدار، امنیت، توسعه، آرامش ایران اسلامی به موفقیت های چشمگیری در دنیا و منطقه دست یافته است.

وی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز بعد از رسیدن به مقام رهبری جامعه همان راه و اهداف و آرمان های امام و انقلاب را ادامه دادند و همین تداوم راه امام و وفاداری مردم به آرمان های امام و خواسته های رهبری و نیز اقتدار نیروهای مسلح و هوشیاری مسئولان باعث سرافرازی ایران اسلامی شده است.

وی تاکید کرد: دشمنان همواره برای ضربه زدن به انقلاب در حال تکاپو و اندیشه های جدید هستند و تا زمانیکه مردم و مسئولان هوشیار و تابع امر رهبری باشند، به انقلاب و اهداف آن هیچ خدشه ای وارد نمی شود و گفتمان های دینی انقلاب با حمایت مردم به ویژه نسل جوان شکست ناپذیر خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون کشورهای مسلمان منطقه بجای اینکه نوک پیکان دشمنی خود را به طرف اسرائیل بگیرند با ایجاد گروهک های تکفیری و وهابی به جان مسلمانان منطقه افتاده اند و این بیانگر جهالت مدرن و نادانی سران برخی کشور های عربی چون آل سعود است.

وی اضافه کرد: این کشورهای عربی با اشاعه اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب، تشیع را دشمن و اسرائیل را دوست خود فرض کرده اند و با تبلیغات مسموم و اغواگر خود توانسته اند جوانان خام زیادی را از کشور های مختلف دنیا به سمت خود جذب کنند و در باتلاق جنگ های سوریه، عراق و ... به کام مرگ بکشانند.

شریف یادآور شد: دشمن با همه ابزارها و امکانات رسانه ای و هنری تلاش خود را بر روی موضوع رهبری، ولایت فقیه و جامعه روحانیت متمرکز کرده و سعی دارد با بزک کردن و زبیا کردن اندیشه های مخرب خود جوانان را از ولایت فقیه دور کرده و بین مردم و رهبری و روحانیت شکاف ایجاد کند.

وی توصیه کرد: مردم باید سواد رسانه ای خود را افزایش داده و فریب و خام صحبت های پوشالی دشمان نشوند و توطئه ها و اهداف شوم آنها را بشناسند چرا که هدف آنها ضربه زدن به انقلاب، امام و رهبری است و تلاش آنها دور کردن ذهن جوانان از واقعیت ها و دشمنی های کینه توزانه آمریکا و هم پیمانان آنها است.

شریف در پایان اذعان کرد: تا زمانی که محکم و پا برجا بر اهداف انقلاب و حرکت در مسیر نقشه راه ترسیم شده از سوی امام ورهبری گام برداریم دشمن از ما مایوس می شود، و هر زمان که ایران اسلامی محکم در مقابل دشمنان ایستاده آنها عقب نشینی کرده اند و ایران اسلامی در طول 37 سال گذشته بارها عظمت و اقتدار خود را به همگان ثابت کرده است.

حضور خیل جمعیت عزادار و عاشقان امام راحل و دسته های عزاداری، شعر، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، قرائت بیاینه بر علیه شبکه فارسی زبان بی بی سی از دیگر برنامه های این سوگواره بود./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار