قائم مقام اداره کل حقوقی شهرداری تهران با اشاره به عملکرد قابل قبول و موفقیت آمیز شهرداری منطقه 6 در امور حقوقی گفت: عملکرد منطقه 6 به عنوان یکی از مناطق مرکزی پایتخت بسیار حائز اهمیت بوده و با کاهش پرونده های دعاوی در منطقه رو به رو هستیم که نوید می دهد کار شهرداری منطقه 6 به خوبی پیش می رود.
کد خبر: ۲۴۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 06 June 2016
خرمشاهی به بازدید تیم اداره حقوقی شهرداری از منطقه 6 اشاره کرد و گفت: حضور در مناطق به دنبال برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره حقوقی شهرداری مرکز است تا نظارت کامل صورت گرفته و مشکلات موجود در مناطق مرتفع شود تا شاهد انجام بهینه تکالیف قانونی باشیم.
او با بیان اینکه در سیستم جدید اداره حقوقی ، مناطق محوریت دفاع از دعاوی را دارند اضافه کرد: اداره کل حقوقی نیز نظارت ستادی داشته و عملکرد را رصد کرده و همکاری علمی با مناطق خواهد داشت.

 قائم مقام اداره کل حقوقی شهرداری با تاکید بر اینکه این همکاری و همدلی موجب ارتقای جایگاه مدیریت شهری می شود، تصریح کرد: به دنبال احقاق حقوق شهرداری و صیانت از حقوق شهرداری و ارتقای جایگاه حقوقی شهرداری هستیم.

گفتنی است تیمی متشکل از مدیرکل حقوقی شهرداری تهران و قائم مقام و معاونین این اداره با حضور در شهردرای منطقه 6 عملکرد اداره حقوقی منطقه را بررسی و در نهایت از تلاش های صورت گرفته در این منطقه که منجر به بهبود جایگاه حقوقی شهرداری تهران شده است، تشکر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار