معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید روستاها را به کانون های ایجاد اشتغال تبدیل کنیم تا بتوانند سهم خوبی در بخش تولید ایفا کنند.
کد خبر: ۲۴۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 07 June 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی  در آیین معارفه بخشدار جدید مرکزی شهرستان خاتم اظهار کرد: این امر به نوعی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کرده و می تواند بار اشتغال بخشی از جویندگان کار را نیز به دوش بکشد.

وی با بیان اینکه سال جدید با تدبیر مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده گفت: ارتقا بنیه اقتصادی روستاها و اشتغال آفرینی روستایی باید در کنار توسعه و عمران روستایی مد نظر قرار گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مشارکت مردم می تواند یا به صورت مستقیم باشد و یا از طریق نهادهای دولتی مانند شوراها و دهیاری ها که توجه لازم به این دو بخش و ارتباط خوب و تعامل مثبت مورد تاکید است.
طالبی با اشاره به فعال کردن ظرفیتها در سطح روستاها اظهار داشت: باید با استفاده از این ظرفیتها روند توسعه را در روستاهای بخش مرکزی دنبال کنیم.
وی گفت: شهرستان خاتم از یک انسجام خوب مدیریتی برخوردار است و موفقیتهای خوبی را در سال های گدشته به دست آورده که این به دلیل مدیریت خوب فرماندار این شهرستان است.
وی با تاکید بر اینکه شاخص های شهرستان زیاد است خطاب به اعضای شورای اداری بیان کرد: باید قدر ظرفیتهای این شهرستان را بدانیم و از آنها نهایت استفاده را ببریم.
وی نقش بخشداران مرکزی را مهم دانست و افزود: آنها باید تعامل سازنده و مثبت بین دستگاه ها در سطح بخش به وجود آورند و با هماهنگی بین دستگاه ها و ادارات یک هم افزایی خوبی را ایجاد کنند.
فرماندار خاتم هم گفت: شهرستان با شتاب خوبی در حال توسعه است و عملیات چندین پروژه عمرانی نیز شروع شده است.
محمد زاده رحمانی خدمت رسانی در دولت تدبیر و امید را یک فرصت شایسته و خوب دانست و خطاب به اعضای شورای اداری گفت: باید به نحو شایسته از این فرصت در راستای توسعه شهرستان گام برداریم.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای تامین شهرستان از تعامل خوب این شورا در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شهرستان قدردانی کرد.
در این آیین ضمن قدردانی از جواد میربهبودی، محمد کاظمی نسب به عنوان بخشدار مرکزی خاتم منصوب شد.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار