کد خبر: ۲۴۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 08 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس سراوان، درویش نارویی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای ترافیک این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری سراوان برگزار شد، بر تغییر نگاه مسؤولان ، احساس مسئولیت و برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.

فرماندار سراوان دو بانده کردن محور ورودی شهر و نصب تابلوهای راهنما را از نیاز اساسی این شهرستان عنوان کرد و افزود: دوبانده کردن این جاده باید در اولویت کار مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

این مسؤول بر تسریع در اجرای پروژه روشنایی بزرگراه مولوی عبدالعزیز با هم افزایی و همکاری شهرداران، راه و شهرسازی و برق تأکید کرد.

وی گفت: پیگیری و برطرف کردن آسیب‌های جدی در سطح شهر همچون سد معبر، تخلیه نخاله‌های ساختمانی و غیره که مشکلاتی را برای ترافیک در پی داشته ضروری است.

نارویی همچنین ساماندهی کامیون‌های بار مصالح ساختمانی، میادین میوه و تره و بار و فراهم کردن بستر و الزامات پارکینگ‌هایی در سطح شهر را مهم برشمرد و افزود: می‌طلبد با مدیریت درست و استمرار  پیگیری در اولویت کار  مسؤولان  قرار گیرد.

نارویی ضمن تقدیر از فعال بودن چراغ‎های راهنمایی و رانندگی، از همکاری و احترام نهادن شهروندان به قوانین قدردانی کرد.

 معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار سراوان نیز در این جلسه سد معبر، صنوف مزاحم و نحوه رانندگی بعضی از شهروندان را از جمله مباحثی عنوان کرد که زمینه ساز ترافیک در سطح شهر هستند.

سید منصور بزرگزاده بر پیگیری مشکلات با توجه به قرار گرفتن در ایام مبارک ماه رمضان و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی بصورت تیمی تأکید کرد.

وی همچنین بر اجرای استاندارد سرعت‎گیرها در سطح شهر با موافقت و مصوبه شورای ترافیک شهرستان تأکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار