فرماندار مهران ازاختصاص اعتبار برای ساخت کتابخانه ای به مساحت300 متر دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۴۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 08 June 2016
فرماندار مهران ازاختصاص اعتبار برای ساخت کتابخانه ای به مساحت300 متر دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛
مراد ناصری روز سه شنبه در نشست امور کتابخانه های شهرستان گفت: مهران دارای یک کتابخانه است که با توجه به تردد زائران و گردشگران نیاز است تا کتابخانه دوم در این شهر احداث شود.

وی با اشاره به اینکه برای احداث کتابخانه شماده 2 مهران یک قطعه زمین 300 متری در ابتدای شهر مهران اهدا شده است افزود: این زمین در ابتدای شهر و محل پارک گل ها قرار دارد از سوی شورای اسلامی مهران اختصاص یافته است.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهران نیز از اهدای زمین برای ساخت کتابخانه در شهر صالح اباد خبر داد و گفت: یک قطعه زمین دیگر به مساحت 300 متر مربع توسط شهرداری صالح آباد به منظور احداث ساختمان کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) و جابجایی آن به مکان مورد نظر اهدا شد.

 

رمضان بشاره صیفی اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز و تصویب طرح احداث کتابخانه ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان مهران، شاهد توسعه بسترهای لازم برای توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی دربین اقشار مختلف مردم مرزنشین شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: این شهرستان در حال حاضر تنها دارای 2باب کتابخانه عمومی درشهرهای مهران و صالح آباد است که از حیث کمی و کیفی جوابگوی نیاز علاقه مندان نیستند.

 

شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار