معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: امسال ۳۰۰ هزار مترمربع فضاهای فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و مذهبی در مناطق کمتر برخوردار شهر شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 18 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،محمد فرخ‌زاده اظهار داشت: برنامه‌های امسال معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز به دو بخش عمده اقدامات عمرانی و زیرساختی و مباحث نرم‌افزاری تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقدامات نرم‌افزاری بخشی از فعالیت‌ها مربوط به برون‌سپاری اقدامات فرهنگی و اجتماعی و بخشی نیز تعامل با شهرهای کشور و خارج از کشور برای اجرای برخی از برنامه‌هاست افزود: بخشی دیگر از فعالیت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ایجاد و تعریف طرح‌هایی است که سبب تحول فرهنگی در سطح شهر شیراز شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از مراکزی که آمادگی همکاری در اجرای برنامه‌های این معاونت را داشته باشند حمایت می‌کند.

فرخ‌زاده با اشاره به برخی طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف در سطح شهر شیراز تصریح کرد: در سال گذشته طرح‌های مسجدمحوری با همکاری کانون مساجد استان فارس، طرح فرزانگان با همکاری آموزش و پروش استان فارس و طرح حمایت از هیئت‌های ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در سطح شهر شیراز اجرا شد و امسال نیز این طرح‌ها با جدیت بسیار دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در مباحث سخت‌افزاری نیز 104 پروژه در دست اجرا دارد عنوان کرد: امسال در قالب این طرح‌ها 300 هزار مترمربع فضاهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و گردشگری به سرانه فضاهای فرهنگی اجتماعی شهر شیراز افزوده می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به اینکه امسال بخشی از این طرح‌ها افتتاح می‌شود و بخشی نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: بیشتر این طرح‌ها در مناطق کمتربرخوردار شهر شیراز اجرا می‌شود و در اختیار مردم این مناطق قرار می‌گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار