کد خبر: ۲۴۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 11 June 2016
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: خواست قلبی ما احیاء و زنده شدن فوتبال غرب استان به‌ویژه شموشک است.

به گزارش تابناک مازندران/ جلسه هم‌اندیشی برای تقویت فوتبال غرب استان به‌ویژه شموشک با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت، علی شادمان فرماندار نوشهر و پیشکسوتان فوتبال غرب استان در شهرستان نوشهر برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست ضمن حمایت همه‌جانبه برای تقویت فوتبال غرب استان با همکاری مسؤولان گفت: مسؤولان شهرستان همواره پیگیر احیاى شموشک بوده و خواست قلبى ما هم زنده شدن فوتبال نوشهر و غرب استان است.

این مسؤول افزود: مدت‌ها بود از سفر پربرکت مقام معظم رهبرى مبلغى بابت احداث استادیوم فوتبال تخصیص پیداکرده بود که تاکنون پیگیرى برای ساخت این استادیوم صورت نگرفته بود.

حسین‌زادگان ضمن تشکر از امیدعلی پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزى مازندران، گفت: سالى می‌شود که هماهنگى خوبى با مسؤولان این منطقه برای آماده‌سازى هرچه زودتر استادیومى شایسته براى فوتبالى‌هاى غرب استان به‌وجود آمده است.

وی اضافه کرد: از فوتبال غرب استان به‌ویژه شموشک حمایت می‌کنیم تا به روزهاى خوبش بازگردد و خاطرات شیرین لیگ برتر تکرار شود.

در ادامه نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شوراى اسلامى وحدت مسؤولان استان براى آماده‌سازى هرچه سریع‌تر استادیوم شهداى نوشهر را خواستار شد و از تلاش‌هاى بى‌شائبه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران براى ورزش غرب استان نیز تقدیر کرد.

قاسم احمدی‌لاشکی اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان درحالى پیمانکار را متقاعد کرد به کارش در استادیوم شهداى نوشهر ادامه دهد که پولى تزریق نشده و ما پیگیرى لازم را نیز انجام دادیم که مردم منتظر خبرهاى خوبى باشند.

وی به لزوم اهتمام و وحدت مسؤولان استانى و شهرستانى براى احیای شموشک اشاره کرد و گفت: براى احیاى شموشک باید دقت کافى صورت بگیرد تا تجربیات تلخ گذشته تکرار نشود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار