تابناک: سقائیان نژاد میگوید اگر واگنهای متروی اصفهان تکمیل و خریداری شود دیگر بعد از اتمام کار ساخت ایستگاه های متروی اصفهان، مشکلی سر راه راه‌اندازی مترونخواهد بود.
کد خبر: ۲۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 18 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پروژه متروی اصفهان که سالهاست مردم نصف جهان را چشم انتظار حرکت خود قرار داده است، هر بار با وعده ای از سوی مدیران شهری و استانی برای زمان افتتاح روبرو می شود.

این وضعیت در حالی است که پیش از این نیز یکی از اعضای شورای شهر اصفهان گفته بود نباید زمانی برای افتتاح خط یک متروی اصفهان بیان شود.

شهردار اصفهان نیز اخیرا از بهره برداری خط یک متروی اصفهان در پایان سال 95 خبر داده بود.

با این وجود هنوز ابهاماتی در مورد راه اندازی این خط وجود دارد.

سقائیان نژاد می گوید اگر واگن های متروی اصفهان تکمیل و خریداری شود دیگر بعد از اتمام کار ساخت ایستگاه های متروی اصفهان، مشکلی سر راه راه اندازی متروی اصفهان نخواهد بود.

حالا امروز عدنان زادهوش در بخشی از سخنان خود در شورای شهر عنوان کرده که براساس بازدیدهایی که از روند ساخت ایستگاه های متروی اصفهان داشته است این پروژه تا ماه های دیگر و پایان سال آتی به حرکت در نخواهد آمد.

عدنان زادهوش به زمان راه اندازي مترو در مسير چهارباغ اشاره كرد و افزود: با توجه به بازديدي كه شخصا هفته قبل از مترو داشتم و با توجه به اطلاعات به دست آمده به يقين مي توان عرض كرد تا چند سال آينده متروي اصفهان در مسير چهارباغ حركت نخواهد كرد.

وي ادامه داد: درصورتي كه مسئولي قول دهد که تا چند ماه آينده و يا تا سال ديگر مترو در چهارباغ راه اندازي مي‌شود، يقين داشته باشيد خلاف واقع گفته است حال چرا شهرهاي ديگر از ما جلوتر هستند سوالي است كه مسئولان شهر بايد جوابگوي آن باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار