دیروز خبری در رسانه های استان با تیتر «یک کهگیلویه و بویراحمدی جوانترین پرفسور تاریخ» منتشر شد که با بازتاب گسترده ای هم همراه شد.
کد خبر: ۲۴۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 13 June 2016
به گزارش سایت استان، متن خبر منتشر شده که یک کهگیلویه و بویراحمدی را جوانترین پروقسور تاریخ معرفی کرده است به شرح است:

پروفسور «اشکان نیک اقبالی سی سختی» جوان لر تبار،مقیم کشور سوئیس بوده که در سنی کمتر از ۲۴ سال موفق به کسب مدرک پروفسوری گردیده و جوان ترین پروفسور تاریخ در زمان خود شد. لازم به ذکر است زادگاه پدری پروفسور اشکان نیک اقبالی شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد.

تیتر «یک کهگیلویه و بویراحمدی جوانترین پرفسور تاریخ» در ذهن مخاطبان این نکته را القا می کند که در طول تاریخ شخصی قادر نبوده قبل از 24 سالگی به این مهم برسد.اما با یک جست و جوی ساده جوانترین پروفسور دنیا یک خانم ایرانی است که در سن 19 سالگی موفق به اخذ این درجه علمی شده است.

اما در متن خبر «جوان ترین پروفسور تاریخ در زمان خود» عنوان شده است که به نظر نمی رسد این جمله از لحاظ ساختاری درست باشد و قرار گرفتن کلمات «تاریخ» و «زمان خود» با هم در این جمله مخاطب را دچار سردرگمی می کند و در حال حاضر هم اطلاعات کامل و موثقی از جوانترین پروفسورهای زنده دنیا در دست نیست.

 برای این جوان موفق کهگیلویه و بویراحمدی آرزوی توفیق می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مصطفي جهان افرين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
س
خیراله پولادوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
سلام علیکم افتخار میکنم برار لرم جوانترین پرفسور ایرانی است خواهرم مشکل شبکیه داره کجا میتونم خدمتش برسیم من در تهران سکونت داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار