کد خبر: ۲۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 14 June 2016

فرماندار خاش گفت: پیکر پاک شهید نیروی انتظامی " محمد چاه چمندی با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خاش، محمداکبر چاکرزهی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مظهر شهید نیروی انتظامی در خاش اظهار داشت:  پیکر پاک شهید نیروی انتظامی " محمد چاه چمندی با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در  شهرستان خاش تشییع شد و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.

فرماندار خاش گفت: مرزداران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان یاد این شهید را برای همیشه گرامی می‌دارند و اگر نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی نبودند این آرامش در مرزها حاکم نبود واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو خون شهداست.

وی افزود: عمل زشت اشرار مسلح و مخلان نظم و امنیت در جامعه محکوم است و شرار مسلح و کوردلان باید بدانند که با شهادت عزیزان ما به هیچ وجه از اقتدار نظام کاسته نمی‌شود بلکه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردمی را برای مبارزه با مخلان امنیت قاطع و استوارتر می‌کند.

چاکرزهی تصریح کرد: با اقتدار نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و انتظامی زمینه برای فعالیت و اعمال خرابکارانه گروهک های تروریستی در این منطقه وجود ندارد و همه دستگاههای امنیتی، انتظامی و قضایی مصمم هستند که با مخلان امنیت به شدت برخورد کنند.

امام جمعه خاش در این آیین با محکوم کردن فتنه های دشمنان و جنایت گفت: حرکات زشت گروهک های تروریستی از هر جهت محکوم بوده و مردم ما اجازه نخواهند داد که این شهرستان را نا امن کنند و .مردم عزادار منطقه با حضور گسترده خود در مراسم تشییع شهید چاه‌چمندی بار دیگر جنایت مزدوران تروریست را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسین میری افزود: بصیرت، هوشمندی و ولایتمداری مردمان نجیب و خون گرم این خطه از میهن اسلامی اجازه هیچ گونه خرابکاری را به دشمنان و عوامل جیره خوار آنها نمی دهد و به هلاکت رسیدن شماری از نیروهای گروهک در عملیات رمضان ناجا نشان از این موضوع دارد که منطقه خاش مکانی ناامن برای فعالیت این افراد و تیمهای تروریستی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار