رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در هفته جهاد کشاورزی در روزهای 21 تا 27 خردادماه 44 طرح در بخش کشاورزی استان با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۴۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 14 June 2016
علی اشرف منصوری روز سه شنبه افزود: 44 طرح در بخش های آب و خاک، تولیدات دامی و گیاهی، شیلات و امورآبزیان، صنایع کشاورزی، هماهنگی و ترویج، منابع طبیعی و دامپزشکی در حوزه کشاورزی استان آماده افتتاح و بهره برداری است.

بنابه گفته وی نسبت سرمایه گذاری بخش دولت در این پروژه ها 15 درصد، تسهیلات بانکی 32 درصد و سهم آورده مجریان نیز 53 درصد است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای 234 نفر به صورت مستقیم و 424 نفر به طور غیر مستقیم ایجاد شغل می شود.

وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده پروژه های آماده بهره برداری در بخش کشاورزی شهرستان های استان تهران در روزهای 21 تا 27 خردادماه امسال افتتاح خواهد شد.

منصوری تاکید کرد: پروژه های بخش کشاورزی استان تهران در مقایسه با سال های 93 و 94 در بخش های زراعی، باغی، دام، طیور و آبزیان 23 درصد، در بخش ماهیان زینتی 18 درصد و در بخش گل های شاخه بریده یک درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: در سال گذشته نیز 233 طرح کشاورزی در استان تهران در حالی به بهره برداری رسید که برای سه هزار و 14 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

21 تا 27 خردادماه هر سال به عنوان هفته جهادکشاورزی نامگذاری شده است و در این هفته 44 پروژه بخش کشاورزی استان تهران در شهرستانهای مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار