کد خبر: ۲۴۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 14 June 2016
جمعی از رانندگان تاکسی مرکز مازندران به دلیل لغو بیمه تامین اجتماعی مقابل شعبه تامین اجتماعی شماره یک مقابل ساری جمع شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از رانندگان تاکسی شهر ساری پیش از ظهر امروز مقابل شعبه تامین اجتماعی شماره یک ساری جمع شدند.

تجمع رانندگان تاکسی به دلیل لغو بیمه تامین اجتماعی آنان بود که از چند ماه گذشته به بهانه بسته بودن سایت تمدید نشد و از امروز به آنها اعلام شد که بیمه آنها لغو شده است.

تعداد رانندگانی که بیمه آنها به دلیل پرداخت نشدن بخشودگی سهم دولت لغو شده است در استان مازندران یک‌هزار و 200 نفر می‌‎رسد که ظاهرا در صورت استفاده از مزایای بیمه رانندگان تاکسی باید بدون دریافت یارانه تمام هزینه‌های بیمه تامین اجتماعی را با حذف سرانه درمان پرداخت کنند.

بیمه رانندگان تاکسی از سال 82 برقرار شده بود که براساس آن رانندگان تاکسی سهمی را در قالب بخشودگی دولت داشتند که این سهم حذف شده است که با حذف این سهم و شرایط نامطلوب اقتصادی مشکلات عدیده‌ای برای این قشر ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر این اجتماع به سمت استانداری مازندران نیز کشیده شده است و رانندگان تاکسی برای پاسخگویی مسؤولان استانی جلوی ساختمان سفید استانداری مازندران جمع شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار