کد خبر: ۲۴۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 18 August 2016

اختصاصی طرفداری- تیم های ملی آمریکا و آرژانتین، در اولین دیدار دور نیمه نهایی کوپا آمریکا 2016، در ورزشگاه NRG شهر هیوستون به مصاف هم رفتند. پس از دقایقی تاخیر، بازی با سوت کاسارس پاراگوئه ای آغاز شد. 

گزارش بازی

نیمه اول

همانطور که انتظار می رفت آرژانتین بازی را هجومی آغاز کرد و همان ابتدا مزد برتری خود را نیز گرفت. 

دقیقه 3 بازی روی پاس عمقی عالی لیونل مسی، توپ در محوطه آمریکا به لاوتزی رسید، تعلل گوزان در خروج از دروازه کافی بود تا لاوتزی با یک ضربه سر گل اول آرژانتین را به ثمر برساند. 

دقیقه 8 بازی شوت مسی از پشت محوطه را گوزان مهار گرد. دقیقه 15 روی توپی که بردلی لو داد، شانس دیگری برای آرژانتین پدید آمد که گوزان باز هم دروازه را نجات داد.

آلبی سلسته کماکان تیم برتر میدان بود. آن ها کنترل بازی را در اختیار داشتند و هنگام مالکیت آمریکا، با پرس سنگین دوباره توپ را به تصرف خود در می آوردند. 

دقیقه 33 حرکت انفرادی و دریبل زنی مسی منجر به گرفتن یک خطا پشت محوطه جریمه شد. 

لیونل مسی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استادانه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

مسی با این سوپر گل تبدیل به بهترین گلزن تاریخ آلبی سلسته شد. او باتی گل (باتیستوتا) را پشت سر گذاشت.

دقیقه 40 بازی آمریکا برای لحظاتی جلو کشید اما این حملات نصفه و نیمه مثمر ثمر واقع نشد و نیمه اول با حساب دو بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید.

نیمه دوم

آرژانتین نیمه دوم را نیز به مانند نیمه اول آغاز کرد.

دقیقه 50، سانتر عالی لاوتزی در محوطه به هیگواین رسید، ضربه اول هیگواین را گوزان مهار کرد اما در ریباند باز هیگواین بود که صاحب توپ شد و دروازه را باز کرد. 

دقیقه 63 حرکت عجیب لاوتزی منجر به مصدومیت شدید او شد. هنگامی که توپ به بیرون از زمین رفته بود لاوتزی درصدد استوپ کردن آن برآمد که با برخورد به تابلوهای تبلیغاتی به پشت تابلوها پرت شد. او از ناحیه دست آسیب دید و لاملا به جای او وارد میدان شد. لاوتزی با برانکارد به آمبولانس انتقال داده شد.

در ادامه آرژانتین بازی را کنترل کرد، آمریکا توان جبران را نداشت و معدود موقعیت های آن ها خطرساز واقع نمی شد.

دقیقه 83 توپ ربایی بازیکنان آرژانتین با پاس عالی دیگری از مسی برای هیگواین همراه شد. هیگواین مقابل دروازه آمریکا با یک بغل پا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید، آرژانتین با شکست میزبان باز هم راهی فینال کوپا آمریکا شد و لیونل مسی بهترن گلزن تاریخ آلبی سلسته!

ترکیب دو تیم و آمار بازی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار