کد خبر: ۲۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 20 April 2015
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران گفت: برای اعزام تیم مازندران به مسابقه رالی کویر در شیراز با مشکل تأمین اعتبار مواجه هستیم.

علیرضا یگانگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره اقدامات انجام‌شده برای حمایت از جوانان ورزشکار در رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری اظهار کرد: استعدادهای زیادی در استان مازندران برای توسعه این رشته ورزشی وجود داشته، ولی نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولان دارد.

وی با اعلام اینکه مازندران در سال 93 برای سیزدهمین سال متوالی در رشته اتومبیل‌رانی مقام برتر کشور را کسب کرد، افزود: در سایر رشته‌های این بخش در قسمت موتورسواری و نیز آفروید، مازندران بهترین رتبه کشور را در اختیار دارد.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقات رالی تیم قوی در مازندران وجود دارد، ولی به‎دلیل هزینه‌بر بودن این رشته در برخی مواقع برای اعزام ورزشکاران با کمبود اعتبار مواجه می‌شویم.

این مسئول از حضور تیم مازندران در مسابقات رالی کویر در شیراز خبر داد و بیان کرد: برای اعزام تیم و ماشین نیاز به تأمین اعتبار 480 میلیونی است که تلاش داریم این هزینه را تأمین کنیم.

یگانگی تصریح کرد: حضور در مسابقات رالی کشور نیاز به تأمین هزینه بسیار بالایی دارد که از مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان درخواست می‌کنیم نسبت به تأمین این اعتبار تیم مازندران را همراهی کنند.

وی با اعلام اینکه همه تلاش‌های ما برای جذب اسپانسر با وجود اینکه مسابقات در رده ملی برگزار می‌شود، ناکام ماند، اضافه کرد: برای گرفتن اسپانسر مسابقه ورزشی هم نیاز به پارتی‌بازی است.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی با بیان اینکه برای تأمین هزینه ورزشکاران بودجه‌ای از فدراسیون دریافت نمی‌کنیم، ادامه داد: بخشی از اعتبارات را اداره ورزش و جوانان مازندران کمک می‌کند و بخشی دیگر توسط خود بچه‌ها هزینه می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه مسابقه اتومبیل‌رانی از اقبال بسیار خوبی در سطح مازندران برخوردار است، افزود: در بسیاری از مسابقات به اذعان مسئولان جمعیت انبوهی برای تماشای این بازی‌ها مراجعه می‌کنند.

یگانگی با اعلام اینکه این رشته ورزشی به‌دلیل هیجان خاصی که دارد، زمینه جذب جوانان را فراهم می‌کند، یادآور شد: در مازندران مکان مشخصی برای اجرای حرکات ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از امکاناتی که در حال حاضر در اختیار هیئت اتومبیل‌رانی قرار دارد، به‌صورت اجاره‎موقت است که برای هر بار برگزاری مسابقه نیاز به تغییر ساختار و بهسازی دارد.

رئیس هیئت اتومبیل‎رانی و موتورسواری مازندران خواستار حمایت جدی فدراسیون از هیئت‌های استانی شد و اظهار کرد: زمانی که سازمان تربیت‌بدنی به وزارت ورزش و جوانان ارتقا پیدا کرد، انتظار کمک بیشتری به ورزشکاران در این بخش بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار