داریوش ارجمند با بیان اینکه وقوع خیلی از جرم‎ها به دلیل نیاز نیست بلکه از روی زیاده‎خواهی است، گفت: جامعه امروز فرهنگ کیفی را فراموش کرده است.
کد خبر: ۲۵۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 01 July 2016
داریوش ارجمند با بیان اینکه وقوع خیلی از جرم‎ها به دلیل نیاز نیست بلکه از روی زیاده‎خواهی است، گفت: جامعه امروز فرهنگ کیفی را فراموش کرده است.

به گزارش فارس، داریوش ارجمند در جشن گلریزان ستاد دیه با اشاره به اینکه در همه گلریزان‌ها شرکت می‌کنم و با افتخار برای حل مشکلات نیازمندان از آنهایی که پول دارند درخواست کمک می‌کنم، اظهار کرد: ضمانت و چک دادن و مهریه بالا موجب بروز مشکلاتی شده است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ضمانت در حد توان و عدم اختصاص مهریه بالا برای ازدواج، باید نهادینه شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید به کودکان در این باره و مشکلات حاصل از این موارد آموزش دهند.

این هنرمند پیشکسوت کشور با بیان اینکه دنیای امروز دنیای کمیت‌ها است و پولدارها محترم‎تر شده‎اند، افزود: متأسفانه الان پول زیاد، خانه آنچنانی و ماشین مدل بالا دلیل احترام است و اکنون هم فیش حقوقی بالا برای افراد احترام می‌آورد!

وی با اشاره به اینکه کشور ما دارای فرهنگ کیفی است و نه کمی، اظهار کرد: حضرت امام(ره) انقلاب و حرکت آن را با تعداد کمی شروع کرد اما پیروزی‎های بزرگی را به دست آورد و رفته رفته بقیه مردم نیز همراه شدند که از این موارد کیفی در فرهنگ ما بسیار است.

ارجمند با بیان اینکه جامعه امروز فرهنگ کیفی را فراموش کرده و نگاه‌ها کمی شده است، گفت: در دفاع مقدس نیز ملت ما با کیفیت پیروز شدند چرا که تنها بودیم و در سلاح و نفر و حمایت با عراق قابل قیاس نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه توقع و زیاده‌خواهی در جامعه زیاد شده است، افزود: به طور حتم با احیای فرهنگ کیفی، زندان‎ها خالی می‎شود و زیاده خواهی از بین می‎رود.

این بازیگر مطرح کشور با بیان اینکه وقوع خیلی از جرم‎ها به دلیل نیاز نیست بلکه از زیاده‎خواهی است، ادامه داد: معضلات فرهنگی متعددی در جامعه وجود دارد و شرایطی به وجود آمده که برادر به خواهر رحم نمی‎کند.

وی از آموزش و پرورش خواست در انتقال فرهنگ و آموزش وارد عرصه فعالیت شود و گفت: امروز فقر و بی عدالتی در جامعه وجود دارد.

ارجمند با اشاره به اینکه در دنیا و عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم، گفت: امروز چیزی از مردم پنهان نمی‎ماند و نباید چیزی مخفی شود؛ برخی مشکلات نتیجه کم‎کاری است و همگی مقصریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار