مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نشریات لغو امتیاز شده استان مشروط به تکمیل مشخصات خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
کد خبر: ۲۵۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 03 July 2016

سید ناصر اسحاقی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: اخیراً امتیاز ۳۰ نشریه در استان لغو شده بود که موجبات نارضایتی فعالان این نشریات را به دنبال داشت.

وی افزود: این لغو به صورت مستقیم از طریق سامانه جامع نشریات کشور انجام شده و اداره کل هیچ نقشی در آن نداشته است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان متذکر شد: در واقع به دلیل اینکه مدیران مسئول نشریات در سایتe-rasanehثبت‌نام نکرده و مشخصات نشریه خود را وارد نکرده‌اند، سامانه به صورت خودکار فعالیت نشریات را لغو کرده است.

اسحاقی متذکر شد: در واقع در پی عدم ثبت اطلاعات در سامانه چاپخانه‌ها نیز به نشریه اعلام وصول ندادند که موجب شد در نهایت فعالیت ۳۰ نشریه متوقف شود.

وی افزود: این در حالی است که طی ماه‌های گذشته بارها به دفاتر نشریات ثبت مدارک نشریه خود در سامانه را اطلاع‌رسانی کردیم و تذکرات لازم به مدیران مسئول انعکاس یافته است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان با تأکید به اینکه روزانه وضعیت نشریات لغو امتیاز شده را رصد می‌کند، اضافه کرد: در دو روز گذشته دو نشریه شور و حقیقت مدارک خود را تکمیل کرده و به چرخه فعالیت بازگشتند.

اسحاقی تأکید کرد: انتظار می‌رود سایر نشریات نیز نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا مجدداً بتوانند فعالیت خود را پیش برند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار