بازتاب مطبوعات استان
... گفته می شود که در ادامه مراسم یاد شده رئیس سابق شورا که برای انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کرده است، به جای رئیس فعلی در جایگاه حضور یافته و زحمت سخنرانی را متقبل شده است!
کد خبر: ۲۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 20 April 2015

به گزارش تابناک اردبیل، نشریه " شمالغرب" در آخرین شماره خود در ستون فالگوش خود خبرهایی را منتشر کرده است که برخی از آنها بازنشر می شود:

نبود معاون برنامه ریزی و مشکل جذب اعتبار

گفته می شود به جهت نبود معاون برنامه ریزی استانداری اردبیل، دستگاه های اجرایی و خود استانداری با مشکل جذب اعتبار مواجه شده اند و استاندار اردبیل نیز اخیراً گفته است که فعلا قرار نیست در استانها روسای سازمان های برنامه بودجه معرفی شوند و قرار است استانداریها با معاونت برنامه ریزی روند کارها را ادامه دهند.

با این اوصاف استاندار محترم بایستی به فکر معاونت برنامه ریزی باشد تا دستگاه های اجرایی از این مشکل رهایی یابند.


درگیری لفظی اعضای شورا بر سر سخنرانی

شنیده ها حاکی از آن است که در جریان جشن کوثر در سالن رضازاده ، رئیس شورای شهر اردبیل قرار بود سخنرانی کند که با لحن تند یکی از اعضا نتوانست در جایگاه حضور یابد.

گفته می شود این عضو شورا معمولا در صحن شورای شهر هم بیشتر اوقات با وی با چنین لحنی صحبت می کند.

گفته می شود که در ادامه مراسم یاد شده رئیس سابق شورا که برای انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کرده است، به جای رئیس فعلی در جایگاه حضور یافته و زحمت سخنرانی را متقبل شده است!


پاداش میلیونی برای کارمند یک اداره و کاهش حقوق کارمندان اداره دیگر

شنیده ها حاکی است که یکی از ادارات دولتی علاوه بر حقوق و عیدانه برای هر کدام از کارمندان خود، سه میلیون تومان نیز پاداش داده است.

گفته می شود این اداره از اصناف و بازاریان خوب بلد است پول بگیرد. در مقابل اما برخی ادارات هم بودند که در دو ماه اخیر به زحمت توانسته اند حقوق ماهیانه کارمندان خود را پرداخت کنند.

در عین حال گفته می شود حقوق کارمندان قراردادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نه تنها نسبت به سال گذشته افزایش نیافته بلکه کاهش یافته است.

این مسئله موجب نگرانی کارمندان قراردادی فرهنگ و ارشاد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار