محمدرضا محمدی در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود اظهار کرد: شهید نورانی از جمله شخصیت های بزرگی است که سخن گفتن در خصوص چنین شهید بزرگواری بسیار سخت است و از مردم فهیم لنگرود می خواهم که در مراسم این شهید بزرگوار حضور پررنگی داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 05 July 2016
تابناک / بزرگداشت شهید انصاری و شهید نورانی با سخنرانی موسس و مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی قم امروز (۱۵ تیر) در لنگرود برگزار می شود.

به گزارش تابناک گیلان،
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود اظهار کرد: شهید نورانی از جمله شخصیت های بزرگی است که سخن گفتن در خصوص چنین شهید بزرگواری بسیار سخت است و از مردم فهیم لنگرود می خواهم که در مراسم این شهید بزرگوار حضور پررنگی داشته باشند.

محمدرضا محمدی تصریح کرد: مراسم  یاد و خاطره شهدای پانزدهم تیر، شهید مهندس علی انصاری، استاندار اسبق گیلان و  شهید مهندس علیرضا نورانی، معاون استانداری گیلان امروز (15 تیر) در لنگرود برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم ساعت 6 عصر در مسجد جامع لنگرود برگزار و سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلین مهدی رامشک، موسس و مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی قم است.


گفتنی است، علیرضا نورانی اوایل تابستان سال ۱۳۲۸ در خانواده‌ای مذهبی در لنگرود متولد شد. وی از دوران جوانی شروع به فعالیت های مذهبی نمود. در جهت تعلیم و تربیت یک لحظه از پای نمی نشست. شهید به علت ذوق و علاقه و ایمان فراوان دریادگیری آیات و روایات معصومین (ع) به ترویج دین اسلام پرداخت و جوانان متعهد و انقلابی زیادی تربیت کرد.

 از شهید نورانی 4 فرزند پسر بنام های مهدی، هادی، حامد، محمدحسین و یک فرزند دختر بنام هانیه به یادگار مانده است و از آنجا که استحقاق شهادت داشت و همیشه می‌گفت مردن در رختخواب برای مردان خدا ننگ است  سرانجام سحرگاه روز چهارم ماه رمضان سال ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ تیرماه سال ۶۰  به درجه رفیع شهادت نائل شد.








معاون سیاسی فرماندار لنگرود همچنین درخصوص اولین جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در شهرستان لنگرود اظهار داشت:  حمایت از چای و چایکار وظیفه ما است و قطعا در این خصوص کوتاهی نخواهیم کرد و جدای از بحث این جشنواره پیگیر مطالبات چایکاران هستیم.

وی گفت: هیچ مخالفتی با برگزاری جشنواره ملی کشت و نوش چای ایرانی در شهرستان لنگرود نداریم و قطعا برگزار خواهد شد.


محمدی تصریح کرد: بدون شک با افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای بهره وری در صنعت چای ارتقا یافته و چایکاران به آینده بیشتر امیدوار خواهند بود.

وی ادامه داد: دولت به منظور حمايت از کشاورزان، تنظيم بازار و اعمال مديريت در توليد محصولات کشاورزي و با قيمت مصوب به صورت تضميني اقدام به خريد برخي محصولات کشاورزي مي کنند.



 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار