رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در تاریخ ۱۸ بهمن ماه جاری در همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا حدود ۵۰۰ دوچرخه‌سوار در این همایش حضور یابند.
کد خبر: ۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸ 03 February 2015
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در تاریخ ۱۸ بهمن ماه جاری در همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا حدود ۵۰۰ دوچرخه‌سوار در این همایش حضور یابند.

علی ثقفی  در نشست هماهنگی همایش بزرگ دوچرخه سواری همدان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: ضمن اعلام فدراسیون دوچرخه سواری ۱۸ بهمن ماه جاری همایش ملی دوچرخه سواری به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

ثقفی بیان کرد: با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم برای حضور دانش آموزان در همایش دوچرخه سواری انجام گرفته چرا که با حضور دانش‌آموزان همایش پرشورتری برگزار می‌شود و براین اساس بهتر است دانش آموزان صبح با دوچرخه‌های خود به مدرسه بروند.

وی گفت: هیئت دوچرخه سواری استان، امسال ۱۱ همایش همگانی دوچرخه سواری از جمله همایش‌هایی در مناسبات, هفته تعاون، روز قلب، دفاع مقدس، روز بدون خودرو، روز جهانگردی و غیره را برگزار کرد.

ثقفی با اشاره به اینکه همایش در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود حداقل ۳۰۰ و حداکثر۶۰۰ دوچرخه سوار در این مراسم حضور یابند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان افزود: دوچرخه سواری یکی از رشته های همگانی و تاثیر گذار در سلامت است و مسئولان علوم پزشکی نیز تاکنون از این ورزش حمایت کرده اند و انتظار می‌رود که در این همایش نیز کمک‌های لازم به ویژه در بخش جوایز را داشته باشند.

ثقفی با اشاره به مسیر همایش گفت: مسیر امامزاده عبدالله به میدان امام خمینی(ره)، خیابان بوعلی، آرامگاه بوعلی، خیابان پاستور و در پایان ورزشگاه قدس برای همایش به نظر مناسب است، چراکه مسیرها در هسته مرکزی شهر واقع شده و نمود بهتری دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های استان در ترویج دوچرخه‌سواری افزود: از صداو سیما و رسانه‌های استان می‌خواهیم تا در زمینه اطلاع رسانی و پوشش تصویری و خبری همایش اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار