رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان همدان گفت: برای حذف پیامکهای تبلیغاتی نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی یا امور مشترکینهای مخابراتی نیست .
به گزارش تابناک همدان؛ کلیه مشترکین همراه اول در سطح استان همدان برای حذف سرویسهای ارزشافزوده (پیامکهای تبلیغاتی) هزینهدار نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر یا امور مشترکینهای مخابراتی ندارند بلکه از روشهای زیر جهت حذف آنها میتوانند استفاده نمایند.
۱) حذف پیامکهای تبلیغاتی بدون هزینه:
روش اول: شمارهگیری کد#۱*۸۹۹۹* با استفاده از گوشی تلفن همراه با شمارهگیری کد فوق بعد از گذشت ۲۴ تا ۴۸ ساعت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بدون هزینه برای مشترکین متوقف خواهد شد (تعداد محدودی از پیامکها حتی باوجود بسته شدن پیامکهای تبلیغاتی همچنان جهت مشترکین ارسال خواهد شد که قابلحذف کردن نمیباشند).
روش دوم: شمارهگیری کد #۳*۸۰۰*
۲) حذف پیامکهای تبلیغاتی هزینهدار (سرویس ارزشافزوده یا خدمات مبتنی بر محتوا):
ارسال پاسخ بهصورت عمدی یا سهوی به بعضی از پیامکهای تبلیغاتی ارسالشده برای مشترک که در متن آن به هزینه هم اشاره گردیده، شرکت در مسابقات مختلف رادیوئی، تلویزیونی، عضویت در کلوپ هواداری سریالهای مختلف تلویزیونی، هواداری تیمهای مختلف ورزشی (فوتبال، والیبال....) ارسال پیامک به برنامههای مختلف رادیوئی یا تلویزیونی (شب کوک، دور همی.....) ممکن است باعث ایجاد هزینههای ناخواسته در صورتحساب مشترکین دائمی و یا کم شدن شارژ مشترکین اعتباری گردد.
راه حل: مشترک با استفاده از گوشی، کد #۲*۸۰۰* را شمارهگیری نموده و کد عددی سهرقمی که در پاسخ توسط پیامک ارسال میشود را به شماره ۸۰۰ پیامک نماید. در صورت گذشت ۴۸ ساعت و عدم رفع مشکل حتماً مشترک میبایست سر شمارههایی را که از آنها پیامک دریافت مینماید یادداشت نموده و ضمن تماس با مرکز تماس (شمارهگیری ۹۹۹۰ با تلفن همراه و با ۹۱۲۹۹۹۰ با استفاده از تلفن ثابت) نسبت به اعلام سر شمارههای مذکور به اپراتور اقدام نموده تا بررسی و رفع مشکل توسط واحد مربوطه صورت گیرد.
حسنپور در پایان اظهار داشت از تیرماه سال جاری کلیه خدمات تلفن همراه بهاستثنای امور قضایی و ردیابی گوشی در مراکز امور مشترکین مخابراتی بعثت، پاستور، تختی و خضریان قابلارائه است.