کد خبر: ۲۵۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 11 July 2016
کارشناس هواشناسی گیلان گفت: شرایط ناپایدار و بارندگی تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری در گیلان ادامه دارد.

فروغ مومن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: امروز بیشتر نقاط گیلان بارانی است.

وی با بیان اینکه بارندگی در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: بارندگی، وزش باد و رعد و برق در برخی مناطق استان به‌ویژه شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان سطح جاده‌های این استان را بر اثر شدت بارندگی لغزنده خواند و افزود: رانندگان با احتیاط در جاده‌ها رانندگی کنند.

وی به آبگرفتگی معابر و سیلاب رودخانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: بر اثر شدت بارندگی آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و از مسافران و ساکنان حاشیه رودخانه‌ها می‌خواهیم دقت لازم را داشته باشید.

مومن‌پور وضعیت دریا را نامناسب و مواج خواند و خاطرنشان کرد: شرایط ناپایدار و بارندگی تا اواخر چهارشنبه هفته جاری در گیلان ادامه دارد و در این مدت دریا مواج است.

وی با تصریح بر اینکه از اواخر چهارشنبه از شدت بارندگی کاسته می‌شود، یادآور شد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت سطح جاده‌های این استان را بر اثر شدت بارندگی لغزنده خواند و گفت: رانندگان سرعت و سبقت مطمئنه را رعایت کنند.

مهیار رستگار با بیان اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند، تصریح کرد: هرگونه عجله و شتاب در رانندگی در شرایط بارندگی حوادث جبران‌ناپذیر به دنبال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار