فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: 54 درصد حوادث جاده ای این استان مربوط به واژگونی است که لزوم ایجاد و تقویت استراحت گاه های بین راهی را دوچندان می کند.
کد خبر: ۲۵۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 12 July 2016
به گزارش تابناک یزد، سرهنگ احمد مظفری  در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه شهرستان اردکان، ترافیک را مسئله ای عمومی عنوان و با بیان اینکه حل مشکلات ترافیکی با همکاری همه دستگاه ها امکان پذیر است اضافه کرد: متأسفانه در سال های اخیر تصادفات جاده ای در جاده های روستایی افزایش یافته که باید با استفاده از ظرفیت دهیاران و همکاری مردم این آمار را کاهش دهیم.
مظفری افزود: به طور میانگین روزانه 800 دستگاه اتوبوس از محورهای استان عبور می کنند و فرهنگ سازی در حوزه ترافیک با استفاده از ظرفیت رسانه ها در حال انجام است.
فرمانده پلیس راه استان یزد ادامه داد: اردکان از بیش ترین معادن در استان برخوردار است و متأسفانه بخشی از زیرساخت های جاده ها بعلت اجرا نکردن مقررات توسط ناوگان حمل ونقل این معادن در معرض خطر قرار گرفته است.
فرماندار اردکان هم در این مراسم با تقدیر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی اردکان و بویژه پلس راه گفت: این شهرستان یک سوم مساحت استان یزد را تشکیل می دهد و تأمین امنیت جاده های برون شهری در حوزه استحفاظی این شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
هادی مقیمی با اشاره به کمبود امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز در این حوزه، از کادر انتظامی شهرستان با عنوان نیروهای باتجربه و کاردان یاد کرد و افزود: خوش بختانه با ورود نیروهای تحصیل کرده برآیند عملکرد نیروهای انتظامی مثبت و رو به پیشرفت است.
وی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی از سوی ناجا در همه سطوح گفت: نیروی انتظامی بعنوان یک نیروی مردمی، بیش ترین ارتباط و سطح تماس را با مردم دارد و خوشبختانه با گسترش آموزش ها، تعاملات مناسب و شایسته ای بین مأموران ناجا و مردم وجود دارد.
مقیمی در پایان اظهار امیدواری کرد نیروهای انتظامی همچون گذشته برخورد مؤدبانه، متوضعانه و نجیبانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
در پایان این مراسم از زحمات سرگرد فلاح زاده تقدیر و شریفی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه شهرستان اردکان معرفی شد.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار