تابناک: یک عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس نسبت به شایعه شدن واردات گوشت بوفالو در کشور تذکر داد.
کد خبر: ۲۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ایرانپور در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت هفته معلم، گفت: انتظار داریم که وزیر آموزش و پرورش توجه جدی به رفع تبعیض‌ در میان این قشر زحمت‌کش فرهنگی داشته باشند و در رسیدگی به طرح طبقه‌بندی معلمین و استخدام مربیان و معلمان حق‌التدریسی تسریع شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکل کشاورزان استان اصفهان، اظهار کرد: آب برای کشت بهاره مشکل موجود کشاورزان است، همچنین باید از تبعیض در پرداخت خسارات خشکسالی به کشاورزان جلوگیری شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دستگاه دیپلماسی، گفت: موضوع تجاوز به کشور یمن باید در دستور کار وزارت امور خارجه قرار گیرد و این موضوع محکوم شود.

ایرانپور همچنین در تذکر دیگری به وزرای جهاد کشاورزی، بهداشت و رییس سازمان دامپزشکی کشور، گفت: بحث واردات گوشت بوفالو در حال حاضر شایعه شده که مسئولان مربوطه باید هر چه سریعتر این موضوع را بررسی کنند، آیا ارزش دارد که گوشت را به هر قیمتی از کشورهای دیگر وارد کنیم؟

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان نسبت به مشکل حمل و نقل در استان اصفهان، واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی و عدم حمایت از تولید و افزایش قیمت نان به مسئولان مربوطه تذکر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار