مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت : بنا به درخواست فدراسیون فوتبال ، پنج فوتبالیست نوجوان گیلانی برای تست تیم ملی به فدراسیون معرفی شدند
کد خبر: ۲۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 22 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت : بنا به درخواست فدراسیون فوتبال ، پنج فوتبالیست نوجوان گیلانی برای تست تیم ملی به فدراسیون معرفی شدند .

مجتبی پوربخش افزود : بر این اساس ، مهدی نظر محمد پناه در پست هافبک ، ایمان زبردست و سجاد شهداد در پست مدافع ، مهدی صیدگر در پست مهاجم و مبین عشایر در پست دروازبان از استان گیلان جهت تست به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران معرفی شدند .

وی اظهار کرد : این انتخاب توسط واحد آموزش و با همکاری واحد پایه و جوانان هیات فوتبال استان گیلان انجام شد تا برترین نفرات به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران معرفی شوند .

وی ادامه داد : با توجه به درخواست فدراسیون فوتبال ، از شمال کشور 11 بازیکن برای انجام تست به تیم ملی نوجوانان باید معرفی شوند که از این تعداد ، پنج بازیکن از گیلان ، پنج بازیکن از مازندارن و یک بازیکن نیزاز استان گلستان می باشد .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : امیدواریم که هر پنج بازیکن معرفی شده از استان گیلان در تست تیم ملی نوجوانان بدرخشند تا به عضویت این تیم درآیند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار