این روزها بازار رسیدن به سود های کلان وبی زحمت حسابی داغ شده طوری که افراد وجدان کاری خودرا زیرپا گذاشته وحتی حاظرهستند جان و سلامتی مردم به خطر بیندازند ولی بازدست از سود نکشند...
کد خبر: ۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ 03 February 2015

       این بار بخت با کاسبی که طمع کسب سود یا ترس از ضررباعث شد 19تن از سنگدان های مرغ فاسد را که می خواست با عوض کردن تاریخ مصرف آن روانه ی بازار کند یار نبود .
به گزارش تابناک همدان : کاسبی که به گفته ی خودش 18سال است آبرو مندانه در این صنف مشغول به فعالیت بوده دست به اقدامی زد که با آن ممکن بود سلامتی خیلی از همشهری های همدانی به خطر افتد واگر نبود گزارش مردمی در این رابطه  بعد از توزیع آن کسی نمی دانست که این کالایی که مصرف می کند تاریخ گذشته وتاریخ روی جلد آن قلابی است .
دراینجا باید از آن کسی که دست به این اقدام زدو بازرسان دامپزشکی استان را خبرکرد تا در جریان کار قرار گرفته و با مراجعه به سردخانه ی بوعلی همدان وبازرسی سریعا اقدام به معدوم کردن آن در محل دفن زباله های شهرداری کنند تشکرکرد .
به هرحال آقای کاسب ما از کرده ی خود پشیمان است ودرکل شاید بشود   50میلیون  تومان خسارت را جبران کرد ولی  مهمتر آبروی 18ساله اش  است که در معرض تهدید قرار گرفته وبه راحتی قابل جبران نیست واین باید درس عبرتی باید باشدبرای  کسانی که این اندیشه هارادارند وبا سلامتی مردم بازی می کنند.
گفتنی است شاید قانون ازحق جریمه ی نقدی خود به دلیل تسلیم شدن وی وسابقه ی پاکش بگذرد اما ازتنبیه حبس تعزیری  نخواهد گذشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار