رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران گفت:بیشترین کالای استاندارد صادر شده از مرز مهران مربوط به سنگ های ساختمانی و مواد شیمیایی ( کربنات کلسیم) می باشد.
کد خبر: ۲۶۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 27 July 2016
رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران گفت:بیشترین کالای استاندارد صادر شده از مرز مهران مربوط به سنگ های ساختمانی و مواد شیمیایی ( کربنات کلسیم) می باشد.

به گزارش تابناک ایلام
؛جعفرفرهادبیگی اظهار کرد: 41هزار تن کالای استاندارد از ابتدای سال 1395 تاکنون از مرز مهران به عراق صادر شده است.

وی افزود:این کالاها پس از بازرسی ها، نظارت و کنترل های مستمر تعداد 535 پرونده صادراتی و وارداتی توسط کارشناسان استاندارد از طریق مرز مهران به کشور عراق صادر شده است.

فرهادبیگی گفت:بیشترین کالای استاندارد صادر شده از مرز مهران مربوط به سنگ های ساختمانی و مواد شیمیایی ( کربنات کلسیم) می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماه گذشته تعداد 219 آزمون تعیین ماهیت (تعیین تعرفه گمرکی) در آزمایشگاه های اداره استاندارد مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به سنگ های ساختمانی، سنگ آهن و الیاف پلی استر است.

رئیس اداره استاندارد مهران تاکید کرد: در 2 ماه گذشته تعداد 318 آزمون تعیین ماهیت (تعیین تعرفه گمرکی) در آزمایشگاه های اداره استاندارد مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به سنگ های ساختمانی، سنگ آهن و الیاف پلی استر است.

وی بازدید کارشناسی از تعداد 46 مراکز عرضه و 11 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی شهرستان مهران را از دیگر اقدام های نمایندگی استاندارد ایلام در بازارچه مرزی مهران طی چهار ماهه سال 95 عنوان کرد.

مرز بین المللی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام از کانون های مهم تردد مسافر و کالا به شمار می رود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار