کد خبر: ۲۶۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 29 July 2016
تابناک - همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) ، پیکر مطهر 9 شهید نقاط مختلف استان گیلان تشییع می شود.

مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: از این تعداد شهدای گمنام والاقدر، دو نفر آن ها شناسایی شده است.

ابراهیم پورخوش سعادت به مکان خاکسپاری این شهدا اشاره و اظهار کرد: یکی از این شهیدان مطهر در پادگان نیروی دریایی حسن رود، دو شهید در خشکبیجار رشت، دو شهید در پره سر رضوانشهر، دو شهید در گوراب زرمیخ صومعه سرا و دو شهید نیز که هویت آن ها مشخص شده، در آستانه اشرفیه تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی ادامه داد: این شهیدان 23 ، 19 ، 40 ، 19 ، 18، 20 و 25 ساله بودند که در عملیات های رمضان منطقه شرق بصره ، عملیات والفجر 8 ام الرصاص ، عملیات محرم منطقه شرهانی و عمیات خیبر منطقه جزیره مجنون تفحص شده اند.

پورخوش سعادت با اشاره به مسیر تشییع و محل خاکسپاری این شهدا گفت: یکی از شهیدان از نیروی دریایی مقابل حوزه بسیج حسن رود به سمت داخل پادگان، دو شهید در پره سر از مقابل حوزه مقاومت بسیج تا پارک شهر تشییع می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین در خشکبیجار پیکر مطهر شهدا از دروازه قرآن ورودی شهر به سمت پارک شهر و در گوراب زرمیخ از بقعه سید ابراهیم تا پارک شهر و در آستانه اشرفیه نیز در مزار شهدا خاکسپاری خواهند شد.
فردا شنبه نهم مردادماه، سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.
تا زمان حاضر، پیکر یکصد و یک شهید گمنام در 34 نقطه استان گیلان خاکسپاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار