کد خبر: ۲۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 23 April 2015
 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و جمعی از مسؤلین ذیربط از اجرای عملیات تعریض و ارتقاء محور قائمشهر _ فیروزکوه بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، علی نورزاد در این بازدید ضمن اعلام تاکید ویژه مقام عالی وزارت در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محورهای استان خاطر نشان ساخت: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست ، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص عملیات اجرایی تعریض محور قائمشهر _ فیروزکوه عنوان نمود : طول این محور ارتباطی در حوزه استحفاظی مازندران 84 کیلومتر بوده که به حول و قوه الهی 71 کیلومتر عملیات تعریض انجام شده و 13 کیلومتر باقی مانده است.

وی در این بازدید ضمن اشاره برمحدودیتها و چالشهای موجود در روند اجرایی پروژه های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه مذکور ستودنی است.

معاون وزیر در خصوص هزینه اجرایی پروژه مذکور اظهار داشت : تا به امروز اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان برای عملیات تعریض و ارتقاء محور مذکور هزینه شده و برای اتمام نهایی نیز اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان نیاز است.

نورزاد خاطر نشان ساخت : امیدواریم با تلاش و همت همه عزیزان در سال جاری عملیات تعریض این محور را به بهره برداری نهایی برسانیم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه های مهم راهسازی شرق مازندران از جمله تعریض محور بهشهر - زاغمرز ، رستم کلا - بندر امیر آباد و نکا - نیروگاه بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عبدالهاشم حسن نیا در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان کرد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدالله در دولتهای قبلی و دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

حسن نیا اظهار داشت : با توجه به اینکه محورهای ارتباطی شرق استان در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) قرار داشته و همچنین وجود مراکز صنعتی و بندر امیر آباد ضروری است که توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار