تابناک کهگیلویه و بویراحمد
بخشدار موگرمون: حل مشکلات عمرانی در این روستا برمیگردد به مسئله ی مستقل بودن و کد گزاری روستا زیرا در بین چهل روستای حوزه شهرستان هنوز روستایی با اسم دشت بن رسمیتی ندارد و با پیگیریهای به عمل امده در اینده ی نزدیک این مشکل حل خواهد شد
کد خبر: ۲۷۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۸ 04 August 2016
به گزاش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،مسول بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور لنده در خصوص برگزاری اردوی جهادی این دانشگاه در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد،گفت:اردوی جهادی بسیج دانشجوی با حضور بیست دانشجوی بسیجی شهرستان و با هدف کمک و همیاری به اهالی روستای دشت بن از تاریخ 95/5/5اغاز شد و تا عصر روز جمعه ادامه خواهد داشت.
احمد علی کریم زاده بیان کرد:اردوی جهادی بسیج دانشجوی باحضور۲۰دانشحو در راستای گسترش برنامه های فرهنگی ،اجتماعی ،عمرانی ،ورزشی ،(کارگاه های اموزش خانواده ،ادعیه ،پخش فیلم های اجتماعی،اموزش صحیح خوانی نماز،رفع شبهات دینی،آموزش خیاطی آموزش کامپیوتر آموزش خیاطی)صورت گرفت.
مسول بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد لنده افزود: همچنین بسیج دانشجویی در راستای کم رنگ کردن چهره محرومیت از سیمای روستا با هماهنگی های به عمل امده با مسولین شهرستانی و مسولین مرتبط با حوزه کاری بسیج دانشجوی رایزنیهای را بعمل اورده است که  در همین راستا امروز شاهد دیدار مردمی و چهره به چهره تعدادی از مسولین شهرستان در این منطقه هستیم.
کریمی زاده یاد اور شد :با اینکه از مسولین زیادی از سوی بسیج دانشجوی جهت حضور در بین اهالی روستای دشت بن دعوت به عمل اوردیم لکن فقط بخشدار بخش موگرمون ، فرماندهی سپاه شهرستان و هیات همراه در بین اهالی این منطقه حاضر شدند و از نزدیک شنونده درد دلهای انان بودند.
کریمی زاده در ادامه گلایه های خود را اینگونه بیان کرد: امیدواریم مسولین شهرستان جوانانی را که باعشق و علاقه و بدون از دغدغه های مالی در بین مردم مناطق محروم حاضر میشوند تا در حد توان مشکلی را ازدوش آنان بردارند ،همراهی نمایند.
مسول بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد لنده در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:امروز در دیدار چهره به چهره مسولین و مردم دشت بن اهم مشکلات ازسوی مردم مطرح گردید که از جمله ان بحث راه اندازی دکل مخابراتی ،ساماندهی پایگاه بسیج، ساماندهی معابر و جدول گزاری کوچه های روستا بودند که در همین راستا و در جهت حل این مشکلات جناب اقای محتشم بخشدار بخش موگرمون اظهار داشتند استقرار دکل مخابرات انجام شده و طی یکی دو روز اینده پایه های برق دکل نیز راه اندازی میشوند.
کریمی زاده همچنین اضافه کرد:حضور امروز فرماندهی سپاه شهرستان نیز باعث گردید تا روند استقرار پایگاه بسیج نیز در دستور کار قرار گیرد و در روزهای اتی با توجه به وعده فرماندهی سپاه شهرستان این امر نیز میسر میشود.
بخشدار موگرمون در این دیدار گفت: حل مشکلات عمرانی در این روستا برمیگردد به مسئله ی مستقل بودن و کد گزاری روستا زیرا در بین چهل روستای حوزه شهرستان هنوز روستایی با اسم دشت بن رسمیتی ندارد و با پیگیریهای به عمل امده در اینده ی نزدیک این مشکل حل خواهد شد و با حل این مهم نام روستا به صورت رسمی در فهرست روستاهای شهرستان قرار میگیرد و انشالله با داشتن دهیار و شورای مستقل، اعتبارات عمرانی نیز به این روستا تعلق میگیرد که این خود سراغازی خواهد بود برای برون رفت روستا از محرومیت. و طبق وعده ایشان انشالله در انتخابات پیش رو درسال جاری دشت بن شورای مستقل را تجربه خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار