دیدار حساس تیم‌های ملوان انزلی و نفت تهران از سری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 عصر روز یکشنبه 6 اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 25 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، دیدار حساس تیم‌های ملوان انزلی و نفت تهران از سری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 عصر روز یکشنبه 6 اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

تیم فوتبال ملوان انزلی پس از چند هفته درخشان در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران دچار افت محسوسی شده و با 26 امتیازدر رتبه 11 جدول لیگ قرار گرفته و پیروزی در مقابل نفت، ملوان را یک پله در جدول ارتقا می‌دهد.

بازی دو تیم ملوان انزلی و نفت تهران در دور رفت لیگ برتر با نتیجه یک بر یک در انزلی به پایان رسیده و ملوان‌ها به شدت به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار از تیم قدرتمند و بالای جدولی نفت هستند.

شکست در این مسابقه شاید یک بار دیگر ملوان را در بین سه تیم سقوط کننده به لیگ یک  قرار دهد، ملوانان در دیدار نفت به اب و آتش می‌زنند تا دست خالی به انزلی برنگردند.

سیدجلال رافخایی تنها بازیکن محروم تیم فوتبال ملوان در هفته بیست و هفتم و در بازی با نفت تهران است،‌ ملوان مصدومی برای این مسابقه ندارد. این تیم اکنون با 26 امتیاز در رده یازدهم جدول است و روز یکشنبه در تهران به مصاف تیم نفت می‌رود.

نفت رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران هم که بالاخره رده نخست جدول را از دست داد دو تیم سپاهان و فولاد را با تنها یک امتیاز کمتر از خود، در رده های سوم و چهارم می‌بیند.

توقف در این مسابقه ممکن است حتی جایگاه دومی نفت را به خطر اندازد، این در حالی است که برد در این بازی در صورتی که با شکست تراکتورسازی همراه شود، نفت را یک بار دیگر به صدر جدول می‌فرستد.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و نفت تهران در دور رفت لیگ برتر و در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تک گل غلامرضا رضایی در دقیقه 87 برای نفت و سعید یوسف‌زاده در دقیقه 5+90 برای ملوان  با تساوی به پایان رسید و حالا دو تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دیدار حساسی را برگزار می‌ کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار