مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن‌های جوانان برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود می‌توانند تا پایان مرداد ماه نسبت به دریافت وام بلاعوض ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۲۷۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 06 August 2016
رضا حجتی گفت: وزارت ورزش وجوانان به منظور اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سمن های جوانان با موضوعات پیشگیری و یا کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان، گسترش کارآفرینی و کسب و کارهای اجتماعی و توسعه ورزش همگانی با اولویت سکونتگاههای غیررسمی، مناطق حاشیه نشین و محلات بحران خیز شهری ، تا سقف 70 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌کند و قصد دارد از حدود 300 طرح حمایت کند.
 
وی درباره چگونگی تعیین اولویت‌های تخصیص کمک‌های بلاعوض گفت: با بررسی‌های کارشناسانه به این نتیجه رسیدیم لازم است آسیب‌های اجتماعی را در اولویت قرار دهیم چراکه پرداختن به این موضوع یک نیاز ملی است و در تخصیص کمک‌های مالی اولویت‌بندی میان سمن‌های تهران و سایر استان‌ها نداریم.
 
حجتی در پایان  گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان برای ارایه طرح‌نامه/ پروپوزال پیشنهادی می‌توانند به ادارات کل ورزش و جوانان در مراکز استانها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: جوانان ، ثبت نام ، وام ، بلاعوض
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
سلام خسته نباشی من شرایطم خیلی بده ونیاز به کمک شما دارم ازدواج دوم هست ونیازبه همکاریتون دارم مرسی
محمد حسین بر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
لعنت به دولت بی عدالت
عباس سیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
با عرض سلام خستته نباشید
برای ساخت مسکن که به دلیل نداشتن سرمایه متوقف شده است
نیاز بع همکاری دارم
با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار