مسئول واحد تاکسیرانی شهر ایوان گفت:تاکسی داران مشمول تسهیلات بانکی می شوند.
کد خبر: ۲۷۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 06 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت اله ایمانی اظهار کرد:ثبت نام در طرح جایگزینی تاکسی های جدید به جای تاکسی های فرسوده از طریق سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صورت می گیردو همه تاکسی داران می توانند در این طرح شرکت و مشمول تسهیلات بانکی شوند.

وی افزود: این طرح سالانه در سطح کشور انجام می گیرد و امسال استان ایلام در رتبه اول و از بین شهرستان ها نیز ایوان در رتبه اول اجرای این طرح در سطح این استان هستند.

ایمانی یادآور شد: واحد تاکسیرانی ایوان از ابتدای سال جاری تاکنون 40 مورد ثبت نام کرده اند که از این تعداد 15 دستگاه تاکسی فرسوده تعویض و با بهره گیری از تسهیلات این سازمان و تحویل به مالکان به ناوگان عمومی درون شهری اضافه شدند.

مسئول واحد تاکسیرانی ایوان تاکید کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای تعویض تاکسی های فرسوده 200 میلیون ریال است که از سوی بانک های عامل صادرات و تجارت پرداخت و در اقساط 48 ماهه باز پرداخت می شود.

وی گفت: برای ثبت نام، تاکسیداران با مراجعه به شهرداری ایوان پس از تکمیل مدارک و رفع مشکلات به دفتر پیشخوان در نظر گرفته شده برای معرفی به ایران خودرو ارجاع داده می شوند.

ایمانی اجرای این طرح را علاوه بر تعویض تاکسی های فرسوده و افزایش کار آرایی آنها، در کاهش آلودگی هوا و امنیت مسافران موثر دانست و افزود: سایت ثبت نام همچنان باز است و تاکسیداران می توانند با ثبت نام در این سایت تقاضای تعویض دستگاه های فرسوده خود را ارائه کنند.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 10 دستگاه تاکسی نو جایگزین تاکسی های فرسوده شد، تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ایوان دارای 164 دستگاه تاکسی است که همه آنها دارای کارت شهری هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار