دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اجرای برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت در این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 07 August 2016

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اجرای برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت در این اداره کل خبر داد .


به گزارش تابناک ایلام؛"فرزاد شریفی" دبیر ستاد اقامه نماز برنامه هاي اين اداره كل به مناسبت دهه كرامت را تشريح و كرد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی ایلامنیز همچون سال های گذشته در حال برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های این ایام است .


وی افزود : در این راستا ویژه برنامه ی شکرانه سعادت، ویژه میلاد با سعادت حضرت شاهچراغ مظهر قیام الله و ولایتمداری و نیز تقدیر از فرزندان همکار به سن تکلیف رسیده با حضور سخنران مدعو در این اداره کل برگزار می شود.


دبیر ستاد اقامه نماز عنوان کرد : از مهمترین برنامه های این اداره کل مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای ایلام ، تجلیل از علمداران فرهنگ ایمان و شهادت  و همچنین مراسم جشن و سرور به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)  در دهه کرامت است .


شریفی از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه کرامت به قرائت زیارت حضرت معصومه (س) با حضور کارکنان اداره کل و سخنرانی و گفتمان با حضور سخنران مدعو در خصوص ترویج راه ولایت ائمه علیم السلام و نصب و چاپ بنر های تبلیغاتی مختص دهه کرامت و تهیه و نصب بنر صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار