4 مصدوم تصادف سواری پراید با کامیون در بلوار بدیع‌الزمان شهر همدان با تلاش آتش‌نشانان ایستگاه مرکزی از درون خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.
کد خبر: ۲۷۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 09 August 2016
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 4 مصدوم تصادف سواری پراید با کامیون در بلوار بدیع‌الزمان شهر همدان با تلاش آتش‌نشانان ایستگاه مرکزی از درون خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: ساعت 23و 58 یکشنبه 17 مردادماه یک مورد تصادف خودروی سواری با کامیون به سامانه 125 گزارش شد.

وی افزودک با دریافت این گزارش یک اکیپ تخصصی امداد و نجات و یک اکیپ اطفاء حریق با 6 نفر آتش‌نشان از ایستگاه مرکزی به نشانی اعلام شده در بلوار بدیع‌الزمان اعزام شدند.

بیاناتی ادامه داد: آتش‌نشانان اعزامی که در مدت زمان کمتر از 2دقیقه خود را محل حادثه رسانده بودند، در بررسی میدانی صحنه حادثه مشاهده کردند یک‌دستگاه سواری پراید به شدت با کامیون کشنده‌ای که در حاشیه بلوار پارک شده بود، برخورد کرده و باعث مصدومیت راننده و 4 سرنشین آن شده است.

وی عنوان کرد: با مشاهده وضعیت موجود یک اکیپ از آتش‌نشانان وظیفه ایمن‌سازی محل حادثه و پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی را بر عهده گرفتند و اکیپ دوم با استفاده از ست هیدرولیک و تجهیزات ویژه امداد و نجات اقدام به خارج کردن مصدمان از درون خودرو حادثه دیده کردند.

وی تصریح کرد: راننده و 2 سرنشین خودرو در دقایق اولیه آغاز عملیات از درون خودرو خارج و در اختیار عوامل فوریت‌های پزشکی قرار گرفتند اما نجات یکی از سرنشینان به علت شرایط دشوار قرارگیری در خودرو حادثه‌دیده و شدت بالای مصدومیت به کندی صورت گرفت.

بیاناتی خاطرنشان کرد: با گذشت حدود 20دقیقه تلاش مستمر و استفاده از تجهیزات مختلف در نهایت چهارمین سرنشین خودرو نیز از خودرو خارج و برای طی مراحل درمان در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ظهر روز یک‌شنبه نیز حادثه مشابهی در کوی خاتم به وقوع پیوست که طی آن خودرو سواری پراید به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با تیر چراغ برق برخورد کرد که در این حادثه نیز راننده وسرنشینان خودرو که 3 خانم جوان بودند با تلاش آتش‌نشانان از خودرو خارج شدند.

بیاناتی اعلام کرد: بر اساس این گزارش روز هفدهم مردادماه شهروندان 360  بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شده، 13 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 295 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 8 مورد آتش‌سوزی شامل حریق خودرو در صدف، 2 مورد حریق باغ در میدان بیمه و حیدره، حریق لاستیک و ضایعات در جاده ملایر، حریق مخروبه در طالقانی، به صدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق ساختمان در شهرک الوند و 2 مورد حریق عمدی پوشش گیاهی در بلوار ارم و شهرک بهشتی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اضافه کرد: همچنین 4 مورد عملیات امداد و نجات شامل 2 مورد عملیات امداد و نجات در صحنه تصادف در کوی خاتم و بلوار بدیع‌الزمان، عملیات امداد به علت نشت آب در خیابان جعفر طیار و مهار حیوانات در جوادیه توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار